Astăzi, 18.12.2023, Primăria Municipiului Timişoara invită pe toți cei interesați la întâlnirea de dezbatere publică privind următoarele proiecte de hotărâri:
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea reorganizării, modificarea și aprobarea Organigramei, a Statului de funcții, a Regulamentului de Organizare și Funcționare pentru Direcția Generală a Poliției Locale Timișoara;
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării/actualizării Regulamentului de Organizare și Funcționare, Organigramei, Statului de Funcții și Coeficienții de ierarhizare ale Centrului de proiecte al Municipiului Timișooara.
https://www.primariatm.ro/proiecte-hcl/6c69cc55-0b54-400d-9ee1-cf3fd00a7e2a
Evenimentul are loc în data de 19.12.2023, ora 10:00 în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Timișoara, Bd. CD Loga nr. 1, etaj 1.
Pentru transmiterea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu valoare de recomandare, pentru participarea la întâlnire și luarea cuvântului cu privire la proiectele de hotărâri supuse dezbaterii, cetățenii interesați se pot adresa în scris Direcţiei Secretariat General – Serviciul Administraţie Locală sau în format electronic, la adresa: [email protected], până la data de 19.12.2023, ora 9:00.