4 ianuarie 2024

Dezbatere publică 10.01.2024

Astăzi, 03.01.2024, Primăria Municipiului Timişoara invită pe toți cei interesați la întâlnirea de dezbatere publică privind următoarele proiecte de hotărâri:

1. Proiect de hotărâre privind modificarea și aprobarea Organigramei, a Statului de Funcții și a Regulamentului  de Organizare și Funcționare ale Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara;

2. Proiect de hotărâre privind reorganizarea Serviciului Public de Interes  Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara – TIMPARK în temeiul Legii nr.296/2023

Evenimentul are loc în data de 10.01.2024, ora 16:00 în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Timișoara, Bd. CD Loga nr. 1, etaj 1.

Pentru transmiterea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu valoare de recomandare, pentru participarea la întâlnire și luarea cuvântului cu privire la proiectele de hotărâri supuse dezbaterii, cetățenii interesați se pot adresa în scris Direcţiei Secretariat General – Serviciul Administraţie Locală sau în format electronic, la adresa: [email protected], până la data de 09.01.2024, ora  15:00. 

Este utilă această pagină?