23 ianuarie 2024

Anunț finalizare proiect - „Grădiniţa PP33 – Extindere grădiniţă existentă în regim de înălţime P+1E+M, reparaţii şi reabilitare termică corp existent” - COD SMIS 121232

Beneficiar: Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Timișoara

Scopul proiectului: creșterea calității infrastructurii educaționale a Gradiniței P.P. nr.33 în vederea asigurării accesului sporit la educație timpurie și sprijinirea participării părinților pe piața forței de muncă.

Obiectivele specifice ale proiectului:

1. Extindere gradiniţă existentă în regim de înalţime P+1E+M, reabilitare termică corp existent;

2. Creşterea numărului de preşcolari care vor beneficia de un proces educaţional de calitate, la cele mai ridicate standarde, precum şi a gradului de satisfacţie al utilizatorilor spaţiilor şi dotărilor din cadrul Gradiniţei P.P. nr.33 din Timişoara;

3. Creşterea atractivităţii procesului educaţional prin îmbunătăţirea condiţiilor de confort, siguranţă şi accesibilitate în cadrul unităţii de infrastructură educaţională.

Rezultatele proiectului:

Investiția a contribuit la asigurarea accesului la educația timpurie în vederea asigurării unor rezultate educaționale mai bune în paralel cu promovarea participării și reintegrarea părinților pe piața muncii. Aproximativ 201 persoane (preșcolari; cadre didactice; personal auxiliar) vor beneficia de condiții sporite din punct de vedere al confortului și al procesului educativ.

Impactul proiectului:

Rezultatele obţinute odată cu implementarea acestui proiect, au efect asupra comunităţii locale prin creşterea atractivităţii procesului educaţional prin îmbunătăţirea condiţiilor de confort, siguranţă şi accesibilitate în cadrul unităţii de infrastructură educaţională.

Dat fiind acest proiect, părinții copiilor din această grădiniță își vor putea relua activitatea în câmpul muncii, astfel încât aceștia vor contribui la activitatea economică și productivitatea forței de muncă.

Data de începere a proiectului a fost 25.06.2019 (data semnării contractului de finanțare).

Perioada de implementare a proiectului: 11.11.2015 - 30.09.2023.

Valoarea totală a proiectului este de 4.352.023,93 lei (TVA inclusă), din care contribuție FEDR în valoare de 3.310.718,71 lei și contribuție națională în valoare de 506.345,21 lei. 

Informații referitoare la denumirea contractorilor implicați în implementarea Contractului de finanțare nr.4481/25.06.2019:

Nr. crt.

Nr./dată contract  de achiziție

Denumire contractor

Obiectul contractului

Valoare fără TVA

-lei-

1.

312/11.11.2015

Prodao-Ing SRL

Servicii de proiectare

89.400,00

2.

141/19.09.2019

Lemings SRL

Servicii informare și publicitate

6.730,00

3.

218/19.11.2019

Premier Soft Audit SRL

Servicii audit financiar

4.900,00

4.

192/09.09.2020

Act adițional nr.1/30.06.2021;

Act adițional nr.2/04.10.2021;

Act adițional nr.3/09.12.2021;

Act adițional nr.4/01.04.2022;

Act adițional nr.5/29.04.2022;

Act adițional nr.6/18.07.2022;

Act adițional nr.7/18.11.2022;

Act adițional nr.8/10.04.2023.

Zitico SRL

Execuție lucrări

3.495.818,68

5.

177/19.08.2020

Management Assess SRL

Dirigenție de șantier

28.000,00

Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro precum și către site-ul web al Programului Operațional Regional 2014-2020, www.inforegio.ro.

Este utilă această pagină?