Primăria Municipiului Timișoara a lansat platforma https://stopabuz.primariatm.ro/, ca parte a campaniei de recuperare a patrimoniului orașului și eliberare a domeniului public. Municipalitatea răspunde astfel apelurilor primite din partea cetățenilor în urma măsurilor administrative dispuse de primarul Dominic Fritz și care s-au concretizat prin recuperarea mai multor imobile reprezentative - terenuri și clădiri.
„După acțiunile noastre, am primit de la timișoreni tot felul de informații și relatări despre abuzuri care s-au petrecut în anii trecuți cu imobile sau terenuri. Ceea ce am recuperat până acum e doar vârful aisbergului. Ne așteaptă o luptă lungă și foarte grea. De aceea, am considerat vital pentru lupta pe care o ducem pentru recuperarea patrimoniului să creăm un sistem în care să colectăm aceste informații. Tot ceea ce oamenii trimit pe stopabuz.primariatm.ro va ajunge la mine și la echipa mea restrânsă, le vom analiza și corela cu dosare pe care deja le avem în lucru. Îi rog să nu le mai fie frică și îi asigur că nu mai sunt singuri”, a declarat primarul Dominic Fritz.
Soluționarea unor cazuri precum strada Cezar sau Loga 52 și transformarea terenului recuperat pe malul Begăi într-un spațiu al comunității au încurajat cetățenii să transmită mesaje despre diverse situații. Prin intermediul platformei stopabuz.primariatm.ro, mesajele vor fi preluate la Cabinetul Primarului și distribuite pentru analiză și pentru soluționare către serviciile municipalității. Datele de identificare rămân confidențiale. Chiar dacă nu pentru toate spețele Primăria are pârghii legale, ea poate să notifice alte instituții competente.
„E un mare semnal de susținere faptul că timișorenii și-au recăpătat încrederea și speranța că se poate face dreptate și că vin spre noi cu aceste informații. E timpul să recuperăm patrimoniul și demnitatea orașului”, a spus primarul Fritz.
Serviciul Comunicare