Primăria Municipiului Timișoara anunță scoaterea la concurs a două posturi vacante în cadrul instituției, destinate profesioniștilor cu experiență, care să contribuie activ la dezvoltarea și buna funcționare a orașului nostru.
Posturile scoase la concurs sunt: Secretar General al Primarului Municipiului Timișoara și Șef serviciu în cardul Serviciului Spații Verzi și Recreative. Ambele posturi sunt pe perioadă nedeterminată și implică un program de lucru full-time (8 ore/zi). Perioada de depunere a dosarelor pentru concurs este cuprinsă între 30 august 2024 - 18 septembrie 2024.
Candidații interesați sunt invitați să își depună dosarele conform procedurilor stabilite. Detalii despre cerințe și atribuțiile posturilor sunt disponibile aici.
Dosarele se pot depune fizic la sediul Primăriei Timișoara, Bulevardul C.D. Loga, nr. 1, parter, camera 8, în format electronic la adresa: [email protected] sau prin curierat.
Serviciul Comunicare