26 noiembrie 2024

Program special la Direcția de Evidență a Persoanelor pentru alegerile parlamentare

coverRel

Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara va avea program special cu ocazia alegerilor parlamentare, pentru a asigura preluarea rapidă a cererilor și eliberarea documentelor de identitate necesare exercitării dreptului de vot.

 Astfel, în zilele de 30 noiembrie și 1 decembrie 2024, programul de lucru va fi următorul: 

  • Sâmbătă, 30 noiembrie: 08:00 – 16:00
  • Duminică, 1 decembrie: 07:00 – 21:00

 În acest interval, cetățenii pot depune cereri pentru emiterea actelor de identitate și pot ridica documentele conform următorului calendar: 

 Data depunerii cererilor la ghișeu:

 Data eliberării:

25.11.2024

27.11.2024

26.11.2024

28.11.2024

27.11.2024

29.11.2024

28.11.2024

30.11.2024

29.11.2024

30.11.2024

01.12.2024

01.12.2024

 În contextul primului tur al alegerilor prezidențiale, Direcția de Evidență a Persoanelor a eliberat sâmbătă, 23 noiembrie, 167 de acte de identitate și a preluat 60 de cereri. Duminică, 24 noiembrie, au fost eliberate 224 de acte de identitate și preluate 38 de cereri. 

Informații suplimentare pot fi obținute la sediul Direcției de Evidență a Persoanelor, bulevardul Mihai Eminescu nr 15, la numărul 0256.969, tastele 1-5-1 sau prin email la [email protected]

Serviciul Comunicare

Este utilă această pagină?