4 decembrie 2024

Programul cu publicul în perioada sărbătorilor de iarnă

coverRel

Structurile din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara vor avea un program special cu publicul în perioada sărbătorilor de iarnă, cu asigurarea serviciilor de strictă necesitate pentru cetățeni. Programul adaptat va permite și finalizarea activităților administrative obligatorii la încheierea anului calendaristic. 

Direcția de Evidență a Persoanelor

În perioada 3 decembrie 2024 – 5 ianuarie 2025, Direcția de Evidență a Persoanelor va funcționa după următorul program:

Primiri cereri:

  • 23 decembrie 2024  8:30 – 12:00 , 13:00 – 16:30*
  • 24 decembrie 2024  8:30 – 12:00
  • 30 decembrie 2024  8:30 – 16:30, 13:00 – 16:30*
  • 31 decembrie 2024  8:30 – 12:00
  • 3 – 7 ianuarie 2025   ------ 

Eliberăre acte de identitate:

  • 23 decembrie 2024  8:30 – 16:30, 13:00 – 16:30*
  • 24 decembrie 2024  8:30 – 12:00  
  • 30 decembrie 2024  8:30 – 16:30, 13:00 – 16:30*
  • 31 decembrie 2024  8:30 – 12:00 
  • 3 – 7 ianuarie 2025   -----

Înregistrări nașteri - primiri cereri și eliberări certificate:

  • 23 decembrie 2024  8:30 – 16:30, 13:00 – 16:30*
  • 24 decembrie 2024  8:30 – 12:00  
  • 30 decembrie 2024  8:30 – 16:30, 13:00 – 16:30*
  • 31 decembrie 2024  8:30 – 12:00
  • 3 – 7 ianuarie 2025   ------

Înregistrări căsătorii:

  • 23 – 31 decembrie 2024 –––––

Prima zi de oficiere a căsătoriilor din anul 2025 este 18 ianuarie 2025, iar actele se vor depune în data de 8 ianuarie 2025, cu programare online. Program de lucru pentru depunerea documentelor în data de 8 ianuarie 2025 8:30 – 12:00, 13:00 – 16:00*

Înregistrări divorțuri pe cale administrativă – primiri cereri etapa -I-

  • 23 decembrie 2024 – 7 ianuarie 2025 –––––

Înregistrări divorțuri pe cale administrativă – primiri declarații etapa a -II-a (la termenul de 30 de zile) 

Înregistrări decese:

  • 23 decembrie 2024  8:30 – 12:30, 13:30 – 16:30*
  • 24 decembrie 2024  8:30 – 12:00
  • 25 decembrie 2024  –––––
  • 26 - 28  decembrie 2024  9:00 – 12:00
  • 30 decembrie 2024  8:30 – 12:30, 13:30 – 16:30*
  • 31 decembrie 2024  8:30 – 12:00
  • 1 ianuarie 2025   –––––
  • 2 – 4  ianuarie 2025  9:00 – 12:00
  • 6 – 7  ianuarie 2025  9:00 – 12:00 

Eliberări certificate de stare civilă la cerere:

  • 23 decembrie 2024 - 7 ianuarie 2025 –––––

Transcrieri certificate de naștere / căsătorie / deces emise de autoritățile din străinătate 
Schimbări de nume, rectificări, mențiuni din străinătate:

  • 23 decembrie 2024 – 7 ianuarie 2025 ––––– 

*Program normal de lucru cu publicul

Instituția Arhitectului Șef (Direcția de Urbanism)

În perioada 14 decembrie 2024 – 12 ianuarie 2025 nu se înregistrează fizic/online solicitări referitoare la activitatea de urbanism. În această perioadă se asigură DOAR eliberarea actelor și documentațiilor de urbanism. 

Direcția Generală Valorificare Drepturi de Proprietate UAT (Direcția Patrimoniu)

Programul cu publicul este suspendat în perioada 16 decembrie 2024 - 7 ianuarie 2025. 

Direcția Generală de Investiții și Mentenanță

Compartimentul Mobilitate și Transport, Serviciul Întreținere Rețea Rutieră Locală din cadrul Direcției Generale de Investiții și Mentenanță nu va prelua documente în vederea înregistrării acestora atât fizic cât și electronic, după cum urmează:  

  • începând cu data de 17.12.2024 și reluare din data de 13.01.2025 pentru actele în vederea obținerii avizului Comisiei de Circulație 
  • începând cu data de 19.12.2024 și reluare din data de 13.01.2025 pentru actele în vederea obținerii autorizației de dispecerat taxi, cardului-legitimație pentru locurile gratuite de parcare pentru persoanele cu dizabilități, autorizației de transport și a copiilor conforme ale acestora pentru desfășurarea serviciilor de transport public de persoane în regim de taxi, cazierului de conduită profesională , certificatului de înregistrare și a plăcuțelor aferente pentru înregistrarea vehiculelor care nu se supun înmatriculării, autorizației de transport și a copiilor conforme pentru transportul de persoane (curse regulate), cu următoarea excepție:  

Încasarea taxei aferente autorizației respectiv a legitimațiilor și abonamentelor pentru accesul autovehiculelor în zonele cu restricție de tonaj din Municipiul Timișoara. Solicitările pentru obținerea autorizației de acces în zonele cu restricții de tonaj se procesează doar prin platforma pcue.ro (Punctul de contact unic electronic). Aceasta poate fi accesată la următorul link: https://edirect.e-guvernare.ro/Admin/Proceduri/ProceduraVizualizare.aspx?IdInregistrare=1138210&IdOperatiune=4

Camera 12 - Serviciul Informare și Consiliere Cetățeni

Programul cu publicul este suspendat în perioada 23 decembrie 2024 – 7 ianuarie 2025

Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara

În perioada 23 decembrie 2024 - 15 ianuarie 2025 programul de încasare a impozitelor și taxelor locale prin intermediul casieriilor si on-line, precum și cel pentru depunerea declarațiilor fiscale online pe platforma Atlas va fi suspendat.  

 În toată această perioadă însă:

  • se vor încasa amenzi și taxe fără debitare (ex: taxa pentru eliberare CI,  taxe pentru utilizare temporara a locurilor publice, taxe judiciare de timbru etc.)
  • se vor putea depune declarații fiscale privind clădirile și terenurile la registratură (în format letric)/ cereri pentru acordarea de scutiri pentru anul 2025
  • certificatele de atestare  fiscală vor fi eliberate în perioada de suspendare a activității cu publicul numai în cazul în care acestea vizează bunuri impozabile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale.
 

Serviciul Politici Mediu 

Programul cu publicul este suspendat în perioada 25-27 decembrie 2024, 1-3 ianuarie 2025 și 6-7 ianuarie. 

 

Direcția Generală a Poliției Locale Timișoara

Programul cu publicul este suspendat în zilele de 25-26 decembrie 2024 și 1-2 ianuarie 2025. Programul pentru restul zilelor de sărbătoare este următorul: 

  • 27 decembrie  (vineri) – 08.00 – 16.00 
  • 3 ianuarie  (vineri) - 08.00 – 16.00
  • 6 ianuarie (luni) –08.00 – 22.00
  • 7 ianuarie (marți) –08.00 – 22.00 

Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara  

Programul cu publicul se va desfășura conform orarului obișnuit, fără întreruperi, cu următoarele excepții: 

  • Complexul de Servicii „Sf. Nicolae” - Centrul de zi „Sf. Nicolae”
    Program suspendat în perioada 20.12.2024 - 07.01.2025. 

  • Serviciul Beneficii Sociale
    Program redus în intervalul 08:00-12:00 pentru zilele 23.12.2024 - 24.12.2024.
    Program suspendat în perioada 30.12.2024 - 08.01.2025. 

  • Servicii și Beneficii Sociale pentru persoane adulte cu dizabilități
    Program redus în intervalul 08:00-12:00 pentru zilele 23.12.2024 - 24.12.2024.
    Program suspendat în perioada 30.12.2024 - 08.01.2025. 

  • Centrul de integrare/reintegrare pentru persoane aflate în dificultate „Dr. Aurora Heim”
    Program suspendat în perioada 23.12.2024 - 10.01.2025. 

  • Complexul de Servicii pentru persoane vârstnice „Sf. Arh. Mihail și Gavril”
    Program suspendat în perioada 24.12.2024 - 07.01.2025. 

  • Centrul de Socializare și Petrecerea Timpului Liber - Clubul Pensionarilor
    Program suspendat în perioada 23.12.2024 - 07.01.2025. 

  • Centrul de Recuperare pentru Copii cu Dizabilități „Podul Lung”
    Program suspendat în perioada 18.12.2024 - 13.01.2025. 

Centrul de Proiecte al  Municipiului Timișoara  

În zilele de 23-24 și 30-31 decembrie Centrul de Proiecte are program normal cu publicul (8:00-16:00).

Cele 3 cinematografe (Victoria, Timiș și Studio) sunt închise în perioada 23 decembrie 2024 – 7 ianuarie 2025. 

Direcția Secretariat General

Programul cu publicul este suspendat în zilele de 25-27 decembrie 2024, 1-3 ianuarie și 6-7 ianuarie 2025. 

Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice în Municipiul Timișoara TIMPARK

  • 23 decembrie (luni) - program normal
  • 24 decembrie  (marți):  08:00 – 13:00;
  • 25, 26 decembrie  (miercuri, joi): închis;
  • 27 decembrie (vineri): închis;
  • 30 decembrie (luni)- program normal
  • 31 decembrie  (marți):  08:00 – 13:00;
  • 1 ianuarie, 2 ianuarie (miercuri, joi): închis;
  • 3 ianuarie: închis;
  • 6 Ianuarie (luni): închis;
  • 7 Ianuarie (marți): închis 

Solicitările, cererile și petițiile pot fi depuse online pe adresa: [email protected].

Programul cu publicul se va relua după orarul normal de funcționare, începând cu data de 8 ianuarie 2025.

Zilele de 25, 26, 27 decembrie 2024, respectiv 1, 2, 3 ianuarie 2025 și 6, 7ianuarie 2025 sunt zile libere.

Serviciul Comunicare

Este utilă această pagină?