23 ianuarie 2025

Apel pentru selectare de voluntari

coverRel

Obiect: implicare civică în sprijinul furnizării serviciilor de formare profesională în domeniul juridic și în elaborarea documentațiilor specifice domeniului de activitate al Direcției Management Intern și al Direcției Secretariat General.

Intenția Municipiului Timișoara este aceea de a dezvolta competențele profesionale ale funcționarilor publici din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Timișoara în scopul eficientizării activității, profesionalizării și remodelării activității administrației locale timișorene.

În acest sens, lansăm un apel către specialiștii cu studii absolvite în ramura de științe juridice, pentru a colabora ca voluntari în cadrul administrației locale timișorene.

Task-uri ale voluntarilor care vor fi selectați în vederea colaborării cu administrația locală timișoreană:

Acordă consiliere și sprijin de specialitate personalului din cadrul Direcției Management Intern și al Direcției Secretariat General privind formarea profesională în domeniul juridic;

Furnizarea de servicii suport în domeniul juridic;

  • Realizează suportul pentru elaborarea documentațiilor și colectează informații specifice, în vederea întocmirii strategiilor, contractelor cadru.
  • Desfășoară activități de birou specifice direcției: redactări, creare bază de date, etc.
  • Asigură sprijin pentru realizarea atribuțiilor directorului executiv, respectiv a secretarului general, desfășurând munca neremunerată în folosul comunității.

Vă invităm să aplicați pentru una dintre cele 2 (două) poziții de voluntariat disponibile în domeniul juridic și în elaborarea documentațiilor specifice domeniului de activitate al Direcției Management Intern și al Direcției Secretariat General.

Minime calificări necesare:

  • Absolvent studii superioare cu diplomă de licență sau echivalentă în una din specializările cuprinse în ramurile de științe juridice. 
  • Experiență relevantă în domeniul studiilor absolvite, disponibilitate, rigurozitate,  redactare și analiză, capacitatea de a efectua consiliere și îndrumare.

Perioada de derulare a activității de voluntariat, în conformitate cu prezentul anunț:

  • 6 (șase) luni ca perioadă de probă, cu începere de la data semnării contractului de voluntariat de către ambele părți.
  • la expirarea celor 6 luni de probă, contractul se prelungește automat cu 6 luni, însă doar în cazul în care niciuna dintre părți nu anunță în scris, în condițiile legii, rezilierea acestuia. 

Programul/orarul:

  • 2 ore/zi, în cursul zilelor lucrătoare ale săptămânii.

Data limită de depunere a solicitărilor de voluntariat:

  • 30.01.2025

Vă invităm să depuneți Cererea de înscriere pentru desfășurarea de activități de voluntariat - document anexat, completată, împreună cu:

  • Copia actului de identitate; 
  • Curriculum vitae, modelul comun european;
  • Copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;

Modalitatea de înscriere la concurs:

  • prin e-mail, pe adresa [email protected] având subiectul „pentru call-ul de voluntariat în domeniul de activitate al Direcției Management Intern și al Direcției Secretariat General.
  • sau la sediul instituției Primăria Municipiului Timișoara: Bd. C.D. Loga nr. 1.

Așteptăm solicitările dvs. cu maxim interes și dorință de colaborare.

Este utilă această pagină?