Scop:
- Îmbunătățirea comunicării cu cetățenii hipoacuzici și a serviciilor oferite acestora de către Municipiul Timișoara prin colaborarea cu persoane cunoscătoare ale limbajului mimico-gestual românesc.
Intenția Municipiului Timișoara este aceea de a îmbunătăți continuu relația cu cetățenii prin oferirea de servicii prompte și de calitate.
În acest sens, lansăm un apel către persoane cunoscătoare ale limbajului mimico-gestual românesc pentru a colabora ca voluntari în cadrul administrației locale a orașului Timișoara.
Responsabilitățile voluntarilor care vor fi selectați în vederea colaborării cu administrația locală timișoreană:
- Se asigură că cetățeanul care are nevoie de serviciile instituției înțelege exact termenii consilierii oferite de funcționarii publici;
- Mediază dialogul între funcționarii publici și petentul hipoacuzic;
- Asistă petentul hipoacuzic, alături de funcționarii publici, la completarea și depunerea actelor necesare la ghișeele de specialitate din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;
- Asistă petentul hipoacuzic, alături de funcționarii publici, la crearea de conturi online și încărcarea documentelor pe portalul instituției;
- Menține contactul cu petentul hipoacuzic pe toată perioada colaborării acestuia cu Municipiul Timișoara până la soluționarea/finalizarea petiției acestuia.
Activitatea voluntarului/voluntarilor se va desfășura fie în format online, prin apel video, la nevoie, fie prin prezența fizică în fiecare zi de miercuri, o oră, între orele 9:00 - 10:00 sau 14:00 - 15:00, o dată la două săptămâni, la camera 12, Serviciul Informare și Consiliere Cetățeni din Bd. C.D. Loga nr. 1.
Vă invităm să aplicați pentru această poziție de voluntariat disponibilă în cadrul Serviciului informare și Consiliere Cetățeni, Direcția Relații Comunitare.
Calificare necesară:
- cunoașterea și practicarea limbajului mimico-gestual românesc;
- deținerea autorizației de interpret al limbajului mimico-gestual nu este obligatorie, dar constituie un avantaj;
Perioada de derulare a activității de voluntariat, în conformitate cu prezentul anunț:
- 6 (șase) luni ca perioadă de probă, cu începere de la data semnării contractului de voluntariat de către ambele părți;
- la expirarea celor 6 luni de probă, contractul se prelungește automat cu 6 luni, însă doar în cazul în care niciuna dintre părți nu anunță în scris, în condițiile legii, rezilierea acestuia.
Data limită de depunere a solicitărilor de voluntariat: 18.04.2025
Formularul de solicitare, în format editabil, este anexat mai jos.
Vă invităm să depuneți – împreună cu un CV recent – formularul completat:
• prin e-mail, pe adresa [email protected] având subiectul „Apel pentru selectarea de voluntari în domeniul accesibilității relației cu publicul”
• sau la sediul central al Municipiului Timișoara: Bd. C.D. Loga nr. 1, cam. 12.
Așteptăm solicitările dumneavoastră cu maxim interes și dorință de colaborare.