Atribuții

a) Asigurarea evidenței patrimoniului public si privat al Consiliului Local al Municipiului Timișoara privind spațiile cu altă destinație decât aceea de locuință, întocmirea inventarului, inclusiv în formă digital tabulară (gen fișier excel) a bunurilor care aparțin domeniului public și privat în domeniul specific;
b) Promovarea proiectelor de hotărâri pentru închirierea, vânzarea, darea in folosință gratuită, concesionarea și administrarea spațiilor cu altă destinație decât aceea de locuință;
c) Verificarea pe teren a sesizărilor, a cererilor de diverse modificări ale profilului de activitate, lucrări ale asociaților de locatari (proprietari), organe locale, cu privire la spațiile cu altă destinație decât aceea de locuință;
d) Păstrarea evidenței cererilor beneficiarilor legii 341/2004 ( revoluționari ) privind solicitările de spații comerciale;
e) Întocmirea de contracte de comodat privind atribuirea in folosința gratuită a unor SAD-uri către fundații, asociații, organizații, ONG-uri;
f) Întocmirea și actualizarea dispoziției de numire a comisiei de analiza a spatiilor cu alta destinație, a comisiei pentru vânzarea spațiilor comerciale sau de prestări servicii ce cad sub incidența legii nr. 550/14.10.2002, a comisia pentru închirierea spatiilor cu alta destinație libere de sarcini;
g) Întocmirea in vederea aprobării in consiliul local, al regulamentului de funcționare si organizare a comisiei de analiza a spatiilor cu alta destinație decât aceea de locuință;
h) Centralizarea solicitărilor privind atribuirile de SAD-uri-uri, prelungiri contracte de închiriere/concesiune care expiră, întocmirea ordinii de zi a comisiei, referate, proiecte de hotărâri conform hotărârilor comisiei, răspunsuri către solicitanți;
i) Întocmirea documentației în vederea prezentării în comisia pentru vânzarea spatiilor medicale si a comisiei de contestații in baza ordonanței de urgenta nr. 68/28.05.2008;
j) Întocmirea de contracte de vânzare cumpărare ale cabinetelor medicale în baza ordonanței de urgență nr. 68/28.05.2008; contractele de vânzare cumpărare ale spatiilor comerciale sau de prestări servicii ce cad sub incidenta legii nr. 550/14.10.2002;
k) Eliberarea acordului pentru diverse lucrări ca racordări de apă – canal, gaze, termoficare, amenajări și transformări interioare, ieșiri din indiviziune , pentru SAD-urile aflate în evidență;
l) Întocmirea de procese verbale de predare primire a spatiilor cu alta destinație;
m) Întocmirea tuturor actelor modificatoare la contractele aflate in cadrul compartimentului (prelungiri, modificări părți, modificări obiect, etc.)
n) Asigurarea întocmirii documentațiilor privind organizarea și desfășurarea licitațiilor pentru închirierea și, respectiv vânzarea SAD- urilor;
o) Întocmirea contractelor de concesiune, închiriere, vânzare, comodat, pentru SAD-urile aflate in evidenta compartimentului;
p) Întocmirea referatului pentru numirea comisiei de evaluare, comisiei de negociere, sau a comisiei de rezolvare a contestațiilor; Întocmirea dispoziției de numire a comisiilor de licitație;
q) Asigurarea organizării procedurilor de licitație a SAD-urilor, prin punerea la dispoziția ofertanților a tuturor documentelor necesare, asigură publicitatea procedurilor în conformitate cu prevederile legale;
r) Asigurarea desfășurării procedurilor și secretariatul comisiilor (întocmește procesele verbale de deschidere și de negociere);
s) Transmiterea contractelor încheiate în vederea exercitării drepturilor de proprietate a UAT către DFMT și Serviciul Gestiune Patrimoniu și Urmărire Contracte.

Este utilă această pagină?