Compartimentul Relații cu Presa

Asigură interfața şi suportul instituției în relația cu mass media.

Atribuții

a) Organizează agenda mass-media a primarului, viceprimarilor, administratorului public și directorilor de direcții din Primăria Municipiului Timișoara;
b) Transmite săptămânal agenda primarului către mass-media cu actualizarea zilnică a informațiilor;
c) Redactează comunicatele de presă ale instituției într-un limbaj clar și accesibil;
d) Colectează informațiile utile pentru cetățeni de la Direcțiile Primăriei Municipiului Timișoara și instituțiile din subordinea Consiliului Local, primarului, viceprimarilor, administratorului public și le transmite către mass-media;
e) Colectează solicitările de informații/declarații din partea mass-media, le transmite directorilor de direcții, primarului, viceprimarilor, administratorului public, colectează și redactează răspunsurile și le transmite către mass-media sub formă de comunicate și/sau declarații de presă;
f) Pregătește conferința săptămânală de presă cu îndeplinirea următoarelor acțiuni: colectarea și editarea de informații primite de la direcțiile aparatului de specialitate/ instituții din subordinea Consiliului Local al Municipiului Timișoara și a societăților din subordine, colectarea de întrebări de la jurnaliști înainte de conferința de presă, formularea de răspunsuri după consultarea direcțiilor sau factorilor responsabili, pregătirea conferinței din punct de vedere tehnic și logistic;
h) Redactează și transmite comunicate de presă cu privire la ședințele Consiliului Local și la Adunările Generale ale Acționarilor societăților din subordinea Consiliului Local; transmite către mass-media toate informațiile despre ședințele Consiliului Local și AGA: format online sau offline, locație fizică sau online (link), ordinea de zi a ședințelor, comunicate de presă după aceste ședințe.

Este utilă această pagină?