Informarea turiștilor, atât fizic, cât şi online şi implementarea strategiei de dezvoltare a turismului în municipiul Timișoara.

Atribuții

a) Elaborarea și implementarea strategiei de dezvoltare a turismului în Timișoara, în parteneriat cu instituții și organizații de profil din Timișoara, Timiș, regiune și euroregiune, inclusiv agenții și organizații de turism, ale ghizilor, educaționale și din domeniile HoReCa;

b) Elaborarea de rapoarte și analize de impact privind turismul în Timișoara, în colaborare cu organizații și experți specializați în maparea, colectarea și analiza de date statistice, dar nu numai;

c) Informarea turiștilor atât prin intermediul Centrului de Informare Turistică, cât și prin intermediul unei platforme digitale cu abordare și conținut multilingvistic, integrat și facil;

d) Oferirea de informații utile despre oraș vizitatorilor: cazare, transport, obiective de vizitat, monumente și atracții turistice, programe culturale, trasee turistice în oraș și în zonă, modalități de petrecere a timpului liber, oferte ale operatorilor locali, excursii, tururi, programe și evenimente ale comunității locale;

e) Punerea la dispoziția turiștilor a materialelor de promovare a Timișoarei și a regiunii Banatului: hărți, pliante, broșuri atât proprii, cât și ale agenților economici din turism;

f) Crearea unei rețele de ghizi voluntari ai orașului- instruirea și promovarea lor pentru organizarea de excursii de descoperire a orașului pentru grupurile de turiști;

g) Dezvoltarea unei platforme digitale de turism în parteneriat cu societatea civilă, instituțiile de cultură și mediul privat.

Este utilă această pagină?