Structură

Atribuții

a) Asigurarea condițiilor optime de demarare a unei investiții publice prin solicitarea certificatului de urbanism, a documentelor de proprietate, a situației juridice a terenurilor și clădirilor care fac parte din obiectivul de investiție publica prevăzut în lista de investiții a Municipiului Timișoara;

b) Asigurarea condițiilor legale necesare implementării obiectivele de investiții (asigura obținerea acordurilor, avizelor prevăzute de lege, omologărilor și certificate de urbanism, autorizații de construcție, etc);

c) Urmărirea execuției obiectivelor de investiții care fac obiectul de activitate al direcției generale pe faze determinante prin personalul propriu care exercita rolul proprietarului și investitorului și asigura verificarea execuției corecte a lucrărilor prin diriginți de specialitate sau agenți de consultant specializați pe tot parcursul realizării lucrărilor:

• Predarea amplasamentului liber de sarcini - în prezenta tuturor furnizorilor de utilități;

• Transmiterea anunțului de începere a execuției lucrărilor către Inspectoratul Județean în Construcții;

• Emiterea ordinului de începere a lucrării (OI) și transmiterea acestuia executantului și dirigintelui de șantier;

• Emiterea ordinului de sistare a lucrării (OS) și transmiterea acestuia la executant și dirigintele de șantier;

• Întocmirea proceselor verbale pentru lucrări ascunse, faze determinante, probe, etc;

• Verificarea și confirmarea situațiilor de lucrări și a centralizatoarelor (situații de plata) în conformitate cu stadiul fizic de realizare a lucrărilor și devizul oferta;

• Verificarea facturilor, certificatelor de calitate și de garanție, argumentelor, buletinelor de încercare pentru materialele de construcție;

• Verificarea și confirmarea spre plata a facturilor pe baza situațiilor de plata și a centralizatoarelor în prealabil confirmate;

• Întocmirea documentelor pentru plata taxelor și comisioanelor legate (către casa sociala a constructorilor; inspectoratul județean în construcții, etc) și a ordonanțării de plata;

• Urmărirea reținerii garanțiilor de buna execuție și eliberarea acestora pentru obiectivele de investiții gestionate de serviciu;

• Constituirea și convocarea comisiilor de recepție la terminarea lucrărilor și a comisiei de recepție finala, pentru obiectivele de investiții gestionate de serviciu;

• Participarea la recepția la terminarea lucrărilor, respectiv recepția finala, pentru obiectivele de investiții gestionate de serviciu;

• Transmiterea facturii/fișei de proiect și a procesului verbal de recepție, la Direcția Economică, pentru înregistrarea mijlocului fix, intabularea investițiilor terminate (daca este cazul);

• Înregistrarea în registrul de facturi și în format electronic a facturilor transmise spre plata pe fiecare obiectiv de investiții;

• Predarea obiectivelor de investiție spre exploatare;

• Urmărirea lucrărilor de remedieri și completări (daca e cazul), pe perioada de garanție, pentru obiectivele de investiții gestionate de serviciu;

• Întocmirea "cărții tehnice" pentru obiectivele de investiții gestionate de serviciu;

• Contribuirea la elaborarea raportului de progres și a raportului de monitorizare pentru obiectivele de investiții cu finanțare nerambursabila, gestionate de serviciu;

• Asigurarea soluționării neconformităților, defectelor apărute pe parcursul execuției lucrărilor, precum și a deficientelor proiectelor;

• Preluarea informațiilor și înștiințarea factorilor implicați în luarea deciziilor în cazuri de accidente tehnice, controlează și constata modul de derulare a lucrărilor de intervenție, informează prin nota informative sau referat;

• Constatarea stării tehnice a obiectivelor de investiții ce se încadrează la obiectul de activitate și transmite concluziile, prin referat sau nota de constatare, către compartimentele cu atribuții specifice în vederea luării masurilor ce se impun (demolări, deteriorări constructive datorate unor intervenții neautorizate etc.);

• Constatarea și urmărirea rezolvării problemelor sesizate de terți în limita competențelor serviciului;

• Întocmirea documentației necesara eliberării garanțiilor de buna execuție aferente contractelor de achiziție publica de lucrări și servicii pe care le urmăresc.

d) Asigurarea managementul obiectivului de investiție- ca parte a managementului de proiect implementat cu fonduri nerambursabile (prin managerul tehnic și responsabilul tehnic), reprezentând activitatea de ordin tehnic aferenta construirii de clădiri și/sau extinderi publice noi prin care se asigura managementul contractului de execuție (lucrări, dirigenție de șantier, proiectări/reproiectări) în vederea realizării și implementării obiectivului de investiție în baza documentațiilor tehnico-economice elaborate, conform HG nr. 907/29.11.2016 privind etapele de elaborare și conținutul- cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/ proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice;

e) Transmiterea periodic spre centralizare către Serviciul Finanțări Nerambursabile - Direcția Incubator de Proiecte orice informație referitoare la proiectul implementat cu fonduri nerambursabile-europene și/sau buget național, (constituire/modificare EIP, stadiul fizic și financiar ale contractelor prin care se asigura componenta de management tehnic al proiectului, orice alta informații sau date de care depinde implementarea eficienta a proiectului);

f) Elaborarea programul anual de reparații curente și generarea de documente suport necesare pentru realizarea lucrărilor de reparații la bazele sportive;

g) Monitorizarea stadiului de realizare a lucrărilor de reparații curente la baze/terenuri sportive, participarea la recepția la terminarea lucrărilor;

h) Coordonarea administrarea și întreținerea bazelor sportive și terenurilor de sport din domeniul public al Municipiului Timișoara;

i) Asigurarea documentațiilor suport pentru obținerea tuturor avizelor și acordurilor necesare pentru desfășurarea activităților sportive/culturale în bazele sportive și pentru folosirea instalațiilor sportive din bazele /terenurile sportive;

j) Asigurarea administrării și întreținerii bazelor sportive și terenurilor de sport din domeniul public al Municipiului Timișoara;

k) Asigurarea organizării și monitorizării activităților sportive derulate în cadrul bazelor sportive și terenurilor de sport din domeniul public al Municipiului Timișoara;

1) Întocmirea programelor de utilizare a bazelor sportive în baza programelor competiționale înaintate de Sport Club Municipal Timișoara și a solicitărilor depuse de structuri sportive, organizații, instituții pentru activități sportive, culturale;

m) Pe baza programelor de utilizare a bazelor sportive, programelor competiționale și solicitărilor primite, întocmite proiectul calendarului anual de activități sportive și îl înaintează spre analiza și completare Serviciului Promovare Sport, Susținere și Suport Calitatea Vieții;

n) Asigurarea implementării programelor de utilizare a bazelor sportive aprobate de Primar/Viceprimar împreuna cu Sport Club Municipal Timișoara, structuri sportive, organizații, instituții pentru activități sportive, culturale;

o) Asigurarea asistenței tehnice necesare pentru buna desfășurare zilnica a programelor de pregătire sportiva, respectiv pentru logistica competițiilor sportive, a acțiunilor /evenimentelor sportive și culturale desfășurate în bazele sportive administrate;

p) Gestionarea programelor sportive pentru practicarea înotului recreativ și de întreținere prin care cetățenii au acces gratuit la bazinul de înot din cadrul Complexului Sportiv Bega;

q) Gestionarea programelor sportive de masa (Sportul pentru toți, Săptămânii mișcării în Romania, Redescoperă oina) aprobate prin acte normative naționale și/sau locale;

r) Întocmirea documentației suport și Proiectului de Hotărâre pentru aprobarea în Consiliul Local al Municipiului Timișoara a Regulamentului pentru închirierea bazelor și/sau instalațiilor sportive, tarifele stabilite pentru utilizarea în anumite intervale orare a bazei și/sau instalației sportive și regimul de gratuități;

s) Întocmirea documentației suport și Proiectului de Hotărâre pentru aprobarea în Consiliul Local al Municipiului Timișoara a Regulamentului pentru închirierea spatiilor în care se desfășoară activități economice din incinta bazelor și/sau instalațiilor sportive;

t) Întocmirea documentelor suport necesare și avizarea contractului de punere la dispoziție/ închiriere a bazelor sportive și/ sau instalații sportive, respectiv terenuri sportive, după caz spatiilor în care se desfășoară activități economice din incinta bazelor și/sau instalațiilor sportive;

s) Urmărirea modului de derulare a contractelor de punere la dispoziție/ închiriere a bazelor sportive asumate prin semnătura de Primar/Viceprimar;

v) Urmărirea execuției clauzelor financiare și nefinanciare din contractele de închiriere, conform reglementarilor legale;

w) Colaborarea cu Serviciul Contabilitate Publica în vederea efectuarea încasărilor în numerar, Întocmirea borderoului-decont și a monetarului de predare a sumelor încasate precum și predarea la casierie a sumelor încasate pentru serviciile prestate în cadrul bazelor sportive; emiterea facturilor și documentelor de încasare, înregistrarea facturilor în registru, eliberarea de chitanțe și Întocmirea situației lunare a încasărilor;

x) Asigurarea organizarea activității personalului din cadrul Compartimentului Administrare Baze Sportive pentru a se asigura utilizarea optima și fără evenimente a echipamentelor și instalațiilor bazelor sportive;

y) Afișarea la sediul bazelor sportive și pe site-ul propriu Regulamentul pentru închirierea bazelor și/sau instalațiilor sportive, tarifele stabilite pentru utilizarea în anumite intervale orare a bazei și/sau instalației sportive, numele persoanei fizice sau denumirea persoanei juridice ori a structurii sportive care o folosește, datele sau perioada pentru care a obținut dreptul de utilizare a respectivelor bunuri imobile;

z) Afișarea Regulamentului pentru închirierea spatiilor în care se desfășoară activități economice din incinta bazelor și/sau instalațiilor sportive, denumirea persoanei juridice, prețul și durata contractului;

aa) Împreuna cu unitățile și instituțiile de învățământ, instituțiile sportive, precum și organismele neguvernamentale de profil sprijină sportul pentru toți și sportul de performanta și asigura condițiile organizatorice și materiale de practicare a educației fizice și sportului în bazele sportive locale;

bb) Întocmirea referatelor cu necesarul de materiale pentru curățenie și materiale de întreținere pentru bazele sportive;

cc) Verificarea modului de realizare a operațiunilor de întreținere, curățare, dezinfecție, dezinsecție în cadrul bazele sportive;

dd) Verificarea și monitorizarea activităților derulate în cadrul bazelor sportive din domeniul public al unității administrativ teritoriale;

ee) Adoptarea măsurilor pentru prevenirea și combaterea violentei la manifestările sportive și culturale organizate în cadrul bazelor/terenurilor sportive din domeniul public al unității administrativ teritoriale;

ff) Ținerea evidenței analitice a dotărilor fiecărei faze sportive/teren de sport din domeniul public al unității administrativ teritoriale.

Este utilă această pagină?