privind modificarea şi aprobarea organigramei pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara
Motivație
Având în vedere Referatul nr. 5320/25.02.2013 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a) şi alin. (3) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
Articole
Art. 1: Direcţia Şcoli, Spitale, Baze Sportive şi Instituţii Culturale îşi schimbă denumirea în Direcţia Instituţii Scolare, Medicale, Sportive şi Culturale. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţia Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Şcoli, Spitale, Baze Sportive şi Instituţii Culturale; - Compartimentul Control; - Biroului Managementul Calităţii; - Mass - media locale.