HCL 165/2017

privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara

Motivație

Având în vedere Referatul nr. SC2017- 7371/ 27.03.2017 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere Avizul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici nr. 23210 conexat cu 19141/2017;
Având în vedere avizele Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societãţi comerciale şi Comisiei pentru culturã, ştiinţã, învãţãmânt, sãnãtate, protecţie socialã, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a) şi alin. (3) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publicã localã, republicatã şi modificatã;
În temeiul art. 45 alin. (2) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publicã localã, republicatã şi modificatã;

Articole

Art. 1: Se modificã şi se aprobã Organigrama şi Statul de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, conform Anexelor nr. 1 şi 2 care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotãrâri se încredinţeazã Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara.
Art. 3: Prezenta hotãrâre se comunicã:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Clãdiri, Terenuri şi Dotãri Diverse;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Biroului Sport - Cultură;
- Biroului Şcoli - Spitale;
- Biroului Managementul Calitãţii;
- Corpului de Control şi Antifraudã al Primarului;
- Biroului Audit;
- Serviciului Resurse Umane;
- Mass - media locale.

Este utilă această pagină?