privind aprobarea unei noi proceduri în vederea obţinerii Avizului de oportunitate necesar pentru elaborarea unui Plan Urbanistic Zonal (P.U.Z.)
Motivație
Având în vedere Referatul nr. SC2017 - 10968/04.05.2017 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile Legii nr. 350/06.06.2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, actualizată;Având în vedere prevederile Ordinului nr. 233/26.02.2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul şi de elaborare şi actualizare a documentaţiilor de urbanism;Având în vedere prevederile Legii nr. 86/28.04.2017 privind respingerea Ordonanţei de Urgenţă nr. 100/15.12.2016 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, precum şi a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii;Având în vedere prevederile Ordinului 2701/30.10.2010 al ministrului Dezvoltării Regionale şi Turismului pentru aprobarea Metodologiei de informare şi consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului şi de urbanism;Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 43/29.07.2016 pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 140/19.04.2011 - privind aprobarea "Regulamentului local de implicare a publicului în elaborarea sau revizuirea planurilor de urbanism şi amenajare a teritoriului";Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 17/07.07.2016 pentru abrogarea Hotărârii Consiliului Local nr. 198/31.05.2011 privind procedura în vederea obţinerii Avizului de oportunitate necesar pentru elaborarea unui Plan Urbanistic Zonal şi aprobarea unei noi proceduri în vederea obţinerii Avizului de oportunitate; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 32/25.01.2017 privind abrogarea Hotărârii Consiliului Local nr. 17/07.07.2016 privind procedura în vederea obţinerii Avizului de oportunitate necesar pentru elaborarea unui Plan Urbanistic Zonal şi aprobarea unei noi proceduri în vederea obţinerii Avizului de iniţiere necesar pentru elaborarea unui Plan Urbanistic Zonal (P.U.Z.); În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. c) şi alin. (5) lit. c) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 alin. (2) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
Articole
Art. 1: Se aprobă Procedura în vederea obţinerii Avizului de oportunitate necesar pentru elaborarea unui Plan Urbanistic Zonal (P.U.Z.) conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.Art. 2: Se abrogă Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 32/25.01.2017 privind abrogarea Hotărârii Consiliului Local nr. 17/07.07.2016 privind procedura în vederea obţinerii Avizului de oportunitate necesar pentru elaborarea unui Plan Urbanistic Zonal şi aprobarea unei noi proceduri în vederea obţinerii Avizului de iniţiere necesar pentru elaborarea unui Plan Urbanistic Zonal (P.U.Z.).Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Urbanism din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara;Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică:- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;- Primarului Municipiului Timişoara;- Direcţiei Urbanism;- Direcţiei Tehnice;- Direcţiei Economice;- Direcţiei de Mediu;- Direcţiei Dezvoltare;- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;- Biroului Sport - Cultură;- Biroului Spitale - Şcoli;- Direcţiei Comunicare;- Biroului Audit;- Biroului Managementul Calităţii;- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;- Mass-media locale.