privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare pentru aparatul de specialitate al primarului municipiului Timișoara
Motivație
Având în vedere Expunerea de motive privind oportunitatea proiectului de hotãrâre, a Primarului Municipiului Timișoara- domnul Nicolae Robu;Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2017-32002 din data de 19.12.2017 al Serviciului Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;Având în vedere avizul Serviciului Juridic din 19.12.2017 - anexă la raportul de specialitate nr.32002/19.12.2017;Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale și al Comisiei pentru culturã, științã, învãțãmânt, sãnãtate, protecție socialã, turism , ecologie, sport și culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;Având în vedere Hotararea Consiliului Local nr.165/2017 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara ;În conformitate cu prevederile art.36 alin.2 lit.a ) din Legea nr. 215/2001 – privind administrația publicã localã, republicatã și modificatã;În temeiul art.45 alin.(2) din Legea nr. 215/2001 – privind administrația publicã localã, republicatã și modificatã;
Articole
Art.1: Se aproba Regulamentul de organizare si functionare pentru aparatul de specialitate al primarului municipiului Timișoara conform Anexei care face parte integrantã din prezenta hotãrâre. Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotãrâri se încredințeazã Primarului Municipiului Timișoara. Art.3: Prezenta hotãrâre se comunicã:- Instituției Prefectului - Județul Timiș;- Primarului Municipiului Timișoara;- Serviciului Juridic;- Direcției Economice;- Direcției Edilitare;- Direcției Generale de Urbanism și Dezvoltare Urbană;- Direcției Clãdiri, Terenuri și Dotãri Diverse;- Direcției de Mediu;- Direcției Comunicare-Relaționare- Biroului Managementul Calitãții;- Corpului de Control și Antifraudã al Primarului; - Biroului Audit;- Serviciului Resurse Umane;- Mass - media locale.