privind modificarea şi aprobarea Organigramei, a Statului de Funcţii si a Regulamentului de Organizare si Functionare pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara
Motivație
Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2018- 12041/21.05.2018 - privind oportunitatea proiectului de hotărâre, a Primarului Municipiului Timişoara- domnul Nicolae Robu;Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2018 - 12042/21.05.2018, al Serviciului Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 22.05.2018 - Anexă la raportul de specialitate nr. SC2018 - 12042/21.05.2018; Având în vedere Avizul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici nr. 25033/2018;Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanțe, impozite și taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu , Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale și al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism , ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a) şi alin. (3) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publicã localã, republicatã şi modificatã; În temeiul art. 45 alin. (2) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publicã localã, republicatã şi modificatã;
Articole
Art. 1: Se modificã şi se aprobã Organigrama, Statul de Funcţii si Regulamentul de Organizare si Functionare pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, conform Anexelor nr. 1, 2 și 3 care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotãrâri se încredinţeazã Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Generale de Urbanism și Dezvoltare Urbană; - Direcţiei Clãdiri, Terenuri şi Dotãri Diverse; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Comunicare - Relaționare; - Biroului Sport - Cultură; - Serviciului Şcoli - Spitale; - Biroului Managementul Calitãţii; - Corpului de Control şi Antifraudã al Primarului; - Biroului Audit; - Serviciului Resurse Umane; - Mass - media locale.