HCL 611/2018

privind modificarea şi aprobarea Organigramei, a Statului de Funcţii si a Regulamentului de Organizare si Functionare pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara

Motivație

Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2018- 27179/16.11.2018 - privind oportunitatea proiectului de hotărâre, a Primarului Municipiului Timişoara- domnul Nicolae Robu;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2018 - 27180 / 16.11.2018, al Serviciului Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 16.11.2018 - Anexă la Raportul de specialitate nr. SC2018 - 27180/16.11.2018;
Având în vedere Avizul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici nr. 55652 / 2018;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanțe, impozite și taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu , Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a) şi alin. (3) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publicã localã, republicatã şi modificatã;
În temeiul art. 45 alin. (2) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publicã localã, republicatã şi modificatã;

Articole

Art. 1: Se modificã şi se aprobã Organigrama, Statul de Funcţii si Regulamentul de Organizare si Functionare pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, conform Anexelor nr. 1, 2 și 3 care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotãrâri se încredinţeazã Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara.
Art. 3: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism și Dezvoltare Urbană;
- Direcţiei Clãdiri, Terenuri şi Dotãri Diverse I EST;
- Direcţiei Clãdiri, Terenuri şi Dotãri Diverse II VEST;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare - Relaționare;
- Biroului Sport - Cultură;
- Serviciului Şcoli - Spitale;
- Biroului Managementul Calitãţii;
- Corpului de Control şi Antifraudã al Primarului;
- Biroului Audit;
- Serviciului Resurse Umane;
- Mass - media locale.

Este utilă această pagină?