HCL 429/2019

privind modificarea şi aprobarea statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara

Motivație

Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2019 -21833/02.09.2019 privind oportunitatea proiectului de hotărâre a Primarului Municipiului Timișoara - domnul Nicolae Robu;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2019 -21832/02.09.2019 al Serviciului Resurse Umane din cadrul Primariei Municipiului Timisoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 02.09.2019 - Anexă la Raportul de specialitate nr. SC 2019 -21832/02.09.2019;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanțe, impozite și taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică , amenajarea teritoriului și patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere prevederile art. 129 alin.(2) lit.a) si alin.(3) lit.c) coroborat cu prevederile art.196 alin.(1) lit.a) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
În temeiul art. 139 alin. (1) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ.

Articole

Art.1 : Se modifică şi se aprobă Statul de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Serviciul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara.
Art.3 : Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timișoara și pe site-ul propriu și totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcției Generală Drumuri, Poduri, Parcaje și Rețele de Utilități;
- Direcţiei Economice;
- Direcției Urbanism;
- Direcției Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est;
- Direcției Clădiri, Terenuri și Dotări Diverse II Vest;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare-Relaţionare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Mass-media locale.

Este utilă această pagină?