privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii si a Regulamentului de organizare si functionare pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara
Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, nr. SC2021-4711/29.03.2021 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz; Având în vedere Raportul de specialitate nr.SC2021-4711/29.03.2021 al Serviciului Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 16.04.2021 - Anexă la Raportul de specialitate nr.SC2021-4711/29.03.2021; Având în vedere avizul Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor și Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale și al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 91/25.03.2020 - privind stabilirea procedurii de desfășurare a ședințelor Consiliului Local al al Municipiului Timișoara, în situații excepționale, constatate de autoritățile abilitate; În conformitate cu prevederile art. 129, alin. (2), lit.a) si alin. (3) lit.c) coroborat cu prevederile art.196 alin (1) lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; Având în vedere prevederile art. 139, alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art.1: Se modificã şi se aprobã Statul de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, conform Anexei nr. 1, parte integrantã din prezenta hotãrâre. Art.2: Se actualizeaza Capitolul III, Sectiunea a II a , V art.45 pc. 6 al ROF-ului aprobat prin HCL nr.611/2018 conform Anexei nr.2, parte integrantã din prezenta hotãrâre.Art.3: Se actualizeaza Capitolul III, Sectiunea a II a , V art.45 pc.1.5 al ROF-ului aprobat prin HCL nr.611/2018 conform Anexei nr.3, parte integrantã din prezenta hotãrâreArt.4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotãrâri se încredinţeazã Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara. Art.5: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Generală de Urbanism; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest; - Direcţiei Comunicare- Relaţionare; - Serviciului Şcoli,Spitale și Baze Sportive; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Serviciului Resurse Umane; - Mass - media locale.