Motivație
Având in vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. SC2021 – 28736/19.10.2021, al Primarului Municipiului Timisoara - domnul Dominic Fritz;
Având in vedere Raportul de specialitate cu nr. SC2021 – 28736/19.10.2021, al Directiei Economice din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 20.10.2021 - Anexa la Raportul de specialitate nr. SC2021 – 28736/19.10.2021;
Având în vedere Avizul Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului și probleme ale minorităților din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 91/25.03.2020 - privind stabilirea procedurii de desfășurare a ședințelor Consiliului Local al Municipiului Timișoara, în situații excepționale, constatate de autoritățile abilitate;
Avand in vedere prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 3 din 15 ianuarie 2021 privind unele masuri pentru recrutarea si plata personalului implicat in procesul de vaccinare impotriva Covid 19 si stabilirea unor masuri in domeniul sanatatii, modificata si completata prin Ordinul MS nr. 72 din 29 ianuarie 2021 privind stabilirea reglementarilor pentru punerea in aplicare a prevederilor art. 1 alin. (8) si art. 2 alin (3) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 3/2021;
Având în vedere Legea bugetului de stat pe anul 2021 nr. 15/2021;
În conformitate cu prevederile art. 1, art. 4, alin. 1, art. 5, art. 19, alin. 1 şi 2 si art. 20, alin. 1, art. 22 alin. 1 şi art. 23 alin. 1 şi 2, art. 69, alin 2 si 3 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale modificată;
Având în vedere prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 47/01.09.2012 privind modificarea şi completarea unor acte normative şi reglementarea unor măsuri fiscal – bugetare;
In conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 91/2021 privind aprobarea continuării Programului-pilot de acordare a unui suport alimentar pentru preșcolarii și elevii din 150 de unități de învățământ preuniversitar de stat;
In conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021;
In conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1093/2021 privind repartizarea sumelor corespunzătoare cotei prevăzute la art. 6 alin. (1) lit. e) din Legea bugetului de stat pe anul 2021 nr. 15/2021, pentru finanțarea instituțiilor publice de spectacole din subordinea autorităților administrației publice locale ale unităților administrativ-teritoriale din județe, respectiv teatre, opere și filarmonici;
În conformitate cu prevederile art. 129, alin. (2), lit. b) și alin. (4), lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139, alin. (1) și (3) și art. 196 alin. (1), lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art. 1: Se aprobă rectificarea bugetului local al Municipiului Timişoara pe anul 2021, conform Anexei nr. 1 – Bugetul local - Sursa de finantare 2A; Anexei nr. 2 – Bugetul institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii - Sursa de finantare 2E; Anexei nr. 3 - Bugetul institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii - Sursa de finantare 02F; Anexei nr. 4 - Bugetul de fonduri externe nerambursabile – Sursa de finantare 02D; Anexei nr. 5 – Program Dezvoltare 2021 si Anexei nr. 6 – Proiecte cu Finantare din Fonduri Externe Nerambursabile.
Art. 2: La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se modifică în mod corespunzător Hotărârea Consiliului Local nr. 351/28.09.2021 privind aprobarea rectificarii bugetului local al Municipiului Timișoara pe anul 2021.
Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Economica, din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.
Art. 4: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:
- Instituției Prefectului - Județul Timis;
- Primarului Municipiului Timisoara;
- Direcțiilor, Serviciilor, Birourilor, Compartimentelor - din cadrul aparatului de specialitate al Primarului;
- Administraţiei Financiare a Municipiului Timisoara;
- Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Timişoara;
- Mass media locale.
Hotărârea a fost adoptată cu 20 voturi pentru, 3 voturi împotrivă și 2 abțineri.