HCL 210/2024

privind mandatarea reprezentanților Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Asociaților la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L. pentru aprobarea situațiilor financiare ale societății aferente anului 2023

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, nr. TMI2024-015321/21.05.2024 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz;

Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2024-015328/21.05.2024 al Direcției Economice - Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Management Societăți, Instituții și Servicii Publice din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;

Având în vedere avizul Serviciului Juridic din data de 21.05.2024 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2024-015328/21.05.2024;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021 - privind  aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

Având în vedere Procesul Verbal de avizare al Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale,  din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;

Având în vedere solicitarea Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.R.L. înregistrată la Primăria Municipiului Timișoara cu nr.  MTM2024-021102/15.05.2024;

Având în vedere art. 2 alin. (2) din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 41/2022 privind numirea reprezentanților Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Asociaților la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L;

Având în vedere prevederile art. 3 lit. k) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare;

În conformitate cu prevederile art. 194 alin. (1) lit. a) și art. 195 alin. (2)  din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

În conformitate cu prevederile art. 19 alin. (1) și alin. (4) din Legea contabilității nr. 82/1991, republicată;

În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a) și alin (3) lit. d) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 196, alin. (1), lit. a) și art. 139 alin. (1) și ( 3) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Articole

Art. 1: (1) Se mandatează reprezentanții Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Asociaților la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L. pentru aprobarea situațiilor financiare anuale la data de 31.12.2023.

           (2) Adunarea Generală a Asociaților Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.R.L. va avea loc în data de 23.05.2024, ora 12.00 la sediul societății din Calea Circumvalațiunii, nr. 2, Jud Timiș. 
Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează reprezentanții Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Asociaților la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L..
Art. 3: Prezenta hotărâre se  publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:
    - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
    - Primarului Municipiului Timişoara;
    - Direcțiilor, Serviciilor, Birourilor, Compartimentelor din cadrul  aparatului 
      de specialitate al Primarului;
    - Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.R.L.;
    - Domnului Meșter Andrei;

    - Domnului Moșiu Simion;

    - Mass-media locale.

 

Hotararea a fost aprobata cu 14 voturi pentru si o abtinere.

Este utilă această pagină?