HCL 228/2024

privind exprimarea intenției Municipiului Timișoara de preluare în administrare a bunurilor imobile identificate prin CF nr. 404092

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. TMI2024-015322/21.05.2024, al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz;

Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2024-015326/21.05.2024 al Direcției Economice – Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Management Societăți, Instituții și Servicii Publice din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;

Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 24.05.2024 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2024-015326/21.05.2024;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/15.06.2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al Consiliului Local al Muncipiului Timișoara;

Având în vedere Procesul- Verbale de avizare al Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;

Având în vedere Adresa Societății de Transport Public Timișoara S.A. înregistrată la Primăria Municipiului Timișoara cu nr. MTM2024- 020804/14.05.2024;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 73/2023 privind mandatarea reprezentanților Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Acționarilor la Societatea de Transport Public Timișoara S.A. pentru aprobarea Planului de restructurare al obligațiilor bugetare restante la 31 decembrie 2021, întocmit de SPANDA SPRL, conform Ordonanței de Guvern nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale;

Având în vedere Deciziile Agenției Naționale de Administrare Fiscală - Direcția Generală de Administrare a Marilor Contribuabili nr. 50110/14.06.2023 și nr. 51127/21.09.2023;

În conformitate cu prevederile art. 4 alin. (2) lit. c) din Ordonanța Guvernului nr 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale;

În conformitate cu Ordinul Ministrului Finanțelor Publice nr. 2810/2019 pentru aprobarea Procedurii de aplicare a măsurilor de restructurare a obligațiilor bugetare restante;

În conformitate cu Ordinul Ministrului Finanțelor Publice n 1054/2016 pentru aprobarea componenţei şi a regulamentului de organizare şi funcţionare al Comisiei pentru analiza şi soluţionarea cererilor debitorilor care solicită stingerea unor creanţe fiscale, prin trecerea în proprietatea publică a statului a unor bunuri imobile, precum şi de stabilire a documentaţiei care însoţeşte cererea;

În conformitate cu prevederile art. 3 lit. k) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare;

În confotrmitate cu prevederile art. 263 alin. (1) din Codul de procedură fiscală;

În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a) și alin (3) lit. d), art. 139 și art. 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Articole

Art. 1: Municipiul Timișoara, prin Consiliul Local, în calitate de acționar unic al Scoietății de Transport Public Timișoara S.A., își exprimă intenția de preluare în administrare a bunurilor imobile identificate prin CF nr. 404092, din mun. Timișoara, Str. Intrarea Doinei, nr. 2,  Județul Timiș, zona Calea Aradului, respectiv:

  1. Clădire sediu administrativ cu regim de înălțime P+1 Etaj - nr. inv 10054, nr cadastral 404092-C1, suprafața construită la sol 213 mp, suprafața construită desfășurată 213 mp;
  2. Centrul de vânzare bilete și abonamente cu regim de înălțime P+1 Etaj – nr. inv 10055,nr cadastral 404092-C2, suprafața construita la sol 481 mp, suprafața construită defășurată 481 mp;
  3. Platformă parcare – nr. inv. 12345.

Art. 2: Municipiul Timișoara se obligă ca bunurile menționate la art. 1 din prezenta hotărâre să fie destinate uzului și interesului public, cu condiția menținerii acestuia pe o perioadă de 5 ani de la data preluării în administrare și să prevadă în bugetul propriu de venituri și cheltuieli sumele destinate amenajării sau a unor eventuale investiții pentru utilizarea bunurilor imobile.

Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcția Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara.

Art. 4: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:

- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;

- Primarului Municipiului Timişoara;

- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara;

- Societății de Transport Public Timișoara S.A;

- Mass-media locale.

 

Hotărârea a fost adoptată cu 14 voturi pentru.

Este utilă această pagină?