HCL 449/2024

privind modificarea Anexei 1 la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 48/2023 privind mandatarea reprezentanților Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Asociaților la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L. pentru declanșarea procedurii de selecție în vederea ocupării celor două posturi vacante din Consiliul de Administrație al Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.R.L

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, nr. TMI2024-028946/24.09.2024 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz;

Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2024-029170/25.09.2024 al Direcției Economice – Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Societăți, Instituții și Servicii Publice din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;

Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 25.09.2024 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2024-029170/25.09.2024;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/15.06.2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe, și al Comisiei pentru cultura, stiinta, invatamant, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie, sport si culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului nr. 48/2023 privind mandatarea reprezentanților Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Asociaților la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L. pentru declanșarea procedurii de selecție în vederea ocupării celor două posturi vacante din Consiliul de Administrație al Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.R.L., referitoare la ultima modificare a procedurii de selecție;

Având în vedere dispozițiile art. 138^1, art. 191 din Legea societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

Având în vedere dispozițiile art. 28 alin. (6) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice;

În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a) și alin (3) lit. d) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul art. 139, alin. (1) și art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Articole

Art. 1: Se aprobă procedura de selecție pentru ocuparea unui post de administrator neexecutiv, prin modificarea Anexei 1 la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 48/2023 privind mandatarea reprezentanților Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Asociaților la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L. pentru declanșarea procedurii de selecție în vederea ocupării celor două posturi vacante din Consiliul de Administrație al Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.R.L, conform Anexei nr. 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Se mandatează reprezentanții Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Asociaților Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.R.L și se convoacă adunarea generală a asociaților pentru emiterea hotărârii în acord cu art. 1 al prezentei hotărâri, la sediul societății din Municipiul Timișoara, Calea Circumvalațiunii nr. 2, în data de 17.10.2024, ora 17.00

Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcția Economică – Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Societăți, Instituții și Servicii Publice din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara, reprezentanții Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Asociaților Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.R.L. și Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L.

Art. 4: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:

- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;

- Primarului Municipiului Timişoara;

- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;

- Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.RL..;

- Reprezentanților Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Asociaților Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.RL.;

- Mass - media locale.

 

Hotărârea a fost aprobată cu 19 voturi pentru

Este utilă această pagină?