HCL 450/2024

privind mandatarea reprezentanților Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Asociaților la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L. pentru modificarea Actului constitutiv - Anexa 1 la Hotărârea Consiliului al Municipiului Timișoara nr. 5/2022 privind înființarea unei unități de achiziții publice centralizate în municipiul Timișoara sub forma unei societăți comerciale cu răspundere limitată, cu denumirea Agentia de Achiziții Publice Timișoara S.R.L

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, cu nr. TMI2024-027671/12.09.2024 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz;

Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2024-028330/18.09.2024 al Direcției Economice - Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Societăți, Instituții și Servicii Publice din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;

Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 19.09.2024 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2024-028330/18.09.2024;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021 - privind  aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

Având în vedere Procesul Verbal de avizare ale Comisiei pentru pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe și al Comisiei pentru cultura, stiinta, invatamant, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie, sport si culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;

Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local nr. 5/2022 privind înființarea unei unități de achiziții publice centralizate în municipiul Timișoara sub forma unei societăți comerciale cu răspundere limitată, cu denumirea Agentia de Achiziții Publice Timișoara S.R.L., modificată prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 28/30.01.2024;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 41/08.02.2022 privind numirea reprezentanților Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Asociaților la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L.;

Având în vedere prevederile art. 3 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare;

În conformitate cu prevederile  art. 138^1 alin. (2), art. 191, 192 și art. 194 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

Având în vedere Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislațivă pentru elaborarea actelor normative;

În conformitate cu prevederile 129 alin. (2) lit. a) și alin (3) lit. d) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul art. 196 alin. (1), lit. a) și art. 139 alin. (1) și (3) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Articole

Art. 1: Se mandatează reprezentanții Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Asociaților la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L. pentru modificarea Actului constitutiv - Anexa 1 la Hotărârea Consiliului al Municipiului Timișoara nr. 5/2022 privind înființarea unei unități de achiziții publice centralizate în municipiul Timișoara sub forma unei societăți comerciale cu răspundere limitată, cu denumirea Agentia de Achiziții Publice Timișoara S.R.L., după cum urmează:

            - la art. 13.5 din Actul constitutiv al Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.R.L, prevederea conform căreia există postul de “Administrator care exercită cumulativ atribuțiile Directorului Economic„ se modifică și se va citi astfel: „Administrator neexecutiv care exercită atribuții de membru al Consiliului de Administrație„

            - de la finalul art. 13.6 se elimină următoarea afirmație:  "care cumulează și funcțiile de Director General, respectiv Director Economic.". Se introduce mențiunea "Mandatul domnului Florin Sergiu Giurgiu este revocat de la data xx.09.2024." (data prezentei hotărâri),

            - articolul 15 din Actul constitutiv intitulat “Atribuții specifice administratorilor” se va redenumi și se va  citi: “Atribuții specifice”. Celelalte prevederi rămânând neschimbate.

Art. 2: În vederea aplicării prezentei hotărâri, se convoacă Adunarea Generală a Asociaților la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L., în data de 17.10.2024 ora 17.00 la sediul societății din Calea Circumvalațiunii nr. 2, Timișoara, Județul Timiș.

Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează reprezentanții Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Asociaților la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L.
Art. 4: Prezenta hotărâre se  publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului;
- Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.R.L.;
- Domnului Meșter Andrei;
- Domnului Moșiu Simion;
- Mass-media locale.

 

Hotărârea a fost aprobată cu 16 voturi pentru

Este utilă această pagină?