Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, nr. TMI2024-036157 din 18.11.2024, al Primarului Municipiului Timişoara - domnul DOMINIC FRITZ;
Având în vedere Raportul de specialitate nr.TMI2024-036242 din 18.11.2024 al Serviciului Rețele Publice din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 18.11.2024- Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2024-036242 din 18.11.2024 ;
Având în vedere Avizul Direcției Economice nr.TMI2024 - 036242 din 18.11.2024 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2024-036242 din 18.11.2024;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.289/08.07.2024 privind aprobarea documentației tehnico-economice –faza DALI, a indicatorilor tehnico-economici și a anexei privind descrierea sumară a investiției pentru obiectivul "Modernizare iluminat public-Etapa II”;
Având în vedere prevederile Ghidului de finanțare a Programului privind creșterea eficienței energetice a infrastructurii de iluminat public;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanțe, impozite și taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică , amenajarea teritoriului și patrimoniu, regii autonome și societăți comerciale, Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului și probleme ale minorităților, Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, sănătate, protecție socială, turism , ecologie, sport și culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere prevederile art.129 alin.(2) lit.b) și alin.(4) lit.d) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art.139 alin.(1) și alin.(3) și art. 196 alin.(1) lit.a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art. 1: Se aprobă participarea Municipiului Timișoara, care acționează în nume propriu, pentru a depune o cerere de finanțare nerambursabilă în vederea obținerii finanțării proiectului"Modernizare iluminat public-Etapa II”, în cadrul programului privind creșterea eficienței energetice a infrastructurii de iluminat public și condițiilor prevăzute în Ghidul de finanțare al programului.
Art. 2: Se împuternicește Primarul Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz, să reprezinte Municipiul Timișoara în relația cu Administrația Fondului pentru Mediu, să semneze cererea de finanțare și toate celelalte documente conexe aplicației Proiectului "Modernizare iluminat public-Etapa II”.
Art. 3: Se aprobă asigurarea și susținerea cheltuielilor necesare implementării proiectului"Modernizare iluminat public-Etapa II” care nu sunt finanțate de Administrația Fondului de Mediu.
Art. 4: Se aprobă contractarea finanțării din cadrul programului pentru proiectul "Modernizare iluminat public-Etapa II” în cazul selectării pentru finanțare a proiectului și se desemnează Primarul Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz, să reprezinte Municipiul Timișoara în relația cu Autoritatea - Administrația Fondului pentru Mediu.Art. 5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Rețele Publice şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.
Art. 6: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu, şi totodată se comunică:
- Instituției Prefectului - Județul Timiș;- Primarului Municipiului Timișoara- Structurilor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului;
- Mass-media locale.Hotărârea a fost adoptată cu 23 de voturi pentru și 3 abțineri.