Motivație
Având în vedere Referatul privind aprobarea proiectului de hotărâre nr. TMI2024- 037155/22.11.2024 al Primarului Municipiului Timişoara, dl. Dominic FRITZ;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2024- 036426/19.11.2024 al Compartimentului Spaţii cu Altă Destinaţie din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 19.11.2024 - Anexa la Raportul de TMI2024- 036426/19.11.2024 ;Având în vedere solicitarea de atribuire a imobilului din Timișoara, str. Cântului nr. 5, înregistrată cu nr. MTM20248-042315/30.10.2024 a Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara;
Având în vedere avizele Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului și probleme ale minorităților din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/2021 - privind aprobarea regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere prevederile art. 58, art. 59 din Legea 292/2011 privind asistenta socială ;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (1), alin (2) lit. c) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 196, alin. (1) lit. a) și art. 139 alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art. 1: Se aprobă darea în administrare a spaţiului cu altă destinație SAD1, situat în Timișoara, str, Cântului nr. 5, SAD 1, înscris în CF nr. 412470-C1-U1, în suprafață de 237,1 mp., cu numarul de inventar 101649 și valoarea de inventar 634,531.94 lei către Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, pe o perioadă de un an, începând cu data încheierii contractului de administrare , având destinația de adăpost de urgență pentru anotimpul rece. Spațiul va fi predat in termen de 10 zile de la semnarea contractului de dare în administrare, în baza unui proces verbal de predare primire.
Art.2. Se aprobă modelul cadru de contract de administrare, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Direcția Generală Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara.
Art.4: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului;
- Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara;
- Mass-media locale.
Hotărârea a fost adoptată cu 21 de voturi pentru și 1 abținere.