Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. TMI2025-006066/20.02.2025 al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025-006282/21.02.2025 al Serviciului Politici Mediu- Compartiment Protecția Animalelor din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;
Având în vedere avizul Serviciului Juridic din data de 24.02.2025- Anexă la Raportul de specialitate nr TMI2025-006282/21.02.2025;
Având în vedere avizul Direcției Economice din data de 24.02.2025- Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025-006282/21.02.2025;
Având în vedere Procesele verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanțe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerț, regii autonome şi societăți comerciale şi Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere art. 3, art.5 alin(1) lit.e) din Legea nr. 205/2004 privind protecția animalelor, cu modificările și completările ulterioare,
În conformitate cu art. 2^1 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 155/2001 privind aprobarea programului de gestionare a câinilor fără stăpân, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere art. 13^2 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.155/2001 privind aprobarea programului de gestionare a câinilor fără stăpân, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 4 alin. (2) din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere prevederile art. 3 lit.j) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată;
În coformitate cu Legea nr. 98/2016, privind achizițiile publice și a Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 395/2016;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (1) și alin. (2) lit. d), c), art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de Urgențã a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (1) și (3) din Ordonanța de Urgențã a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare
Articole
Art. 1: Se aprobă Programul multianual de sterilizarea gratuită a câinilor și pisicilor aparținând rasei comune și metișii acestora, aflați în proprietatea persoanelor fizice cu domiciliul în Municipiul Timișoara, conform Anexei 1 și formularele de la 1 la 5 , care fac parte integrantă din prezenta hotărîre.
Art. 2: Se aprobă acordarea subvenției de la bugetul local al Municipiului Timișoara pentru finanțarea costurilor aferente seviciilor de sterilizare a câinilor și pisicilor aparținând rasei comune și metișii acestora, cu stăpân domiciliat în Municipiul Timișoara, conform programului propus.
Art. 3: Se aproba achiziția seviciilor de sterilizare a câinilor și pisicilor aparținând rasei comune și metișii acestora, cu stăpân domiciliat în Municipiul Timișoara, conform programului propus, cu respectarea prevederilor legale în materie de achiții publice.
Art. 4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Serviciul Politici Mediu- Compartiment Protecția Animalelor, din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara.
Art. 5: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:
- Instituției Prefectului - Județul Timiș;
- Primarului Municipiului Timișoara;
- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor - din cadrul aparatului de specialitate al Primarului;
- Mass-media locale.
Hotărârea a fost adoptată cu 20 de voturi pentru.