• asigurarea condițiilor legale necesare efectuării investițiilor din domeniul de activitate (asigură obținerea acordurilor, avizelor prevăzute de lege și certificate de urbanism, autorizații de construcție);
  • asigură stabilirea nivelului calitativ care trebuie realizat prin proiectare și execuție pe baza reglementărilor tehnice, precum și a studiilor și cercetărilor efectuate;
  • întocmirea documentației tehnice necesar a fi transmisă serviciului achiziții publice în vederea inițierii procedurilor de achiziție publică.

Atribuții

a) întocmește documentele necesare pentru obiectivele de investiții specifice serviciului în vederea cuprinderii în programul de investiții publice și după aprobarea acestuia documentele necesare pentru achiziția publică a serviciilor/lucrărilor necesare pentru implementarea obiectivelor de investiții;

b) asigură stabilirea nivelului calitativ care trebuie realizat prin proiectare și execuție pe baza reglementărilor tehnice, precum și a studiilor și cercetărilor efectuate; întocmirea documentației tehnice necesar a fi transmisă serviciului achiziții publice în vederea inițierii procedurilor de achiziție publică (referat de necesitate și oportunitate, notă conceptuală, temă de proiectare, caiet de sarcini, criterii de calificare, factori de evaluare (după caz) și modelul de contract., etc.), urmărirea derulării contractelor de achiziție publică, cu respectarea clauzelor contractuale și termenelor conform normelor în vigoare, recepționarea lucrărilor/serviciilor contractate; întocmirea documentelor de plată a serviciilor prestate/lucrărilor executate;

c) verifică documentațiile tehnico-economice aferente investițiilor publice, întocmite de proiectanții de specialitate, din punct de vedere al respectării cerințelor caietelor de sarcini și a prevederilor legale în vigoare;

d) supune avizării Comisiei Tehnico-Economice, documentațiile tehnico-economice ale obiectivelor de investiții;

e) membrii compartimentului asigură secretariatului Comisiei Tehnico-Economică de avizare a documentațiilor tehnico-economice aferente cuprinse în programele de investiții anuale anexă la bugetul Municipiului Timișoara;

f) inițiază și propune spre aprobare proiecte de hotărâri privind aprobarea documentațiilor tehnico-economice, inclusiv a indicatorilor tehnico – economici, aferente;

g) colaborează permanent cu proiectanții pentru clarificarea aspectelor cuprinse în documentațiile întocmite de aceștia;

h) Asigurarea condițiilor legale necesare implementării obiectivele de investiții în infrastructură : asigură obținerea acordurilor, avizelor prevăzute de lege și certificate de urbanism, autorizații de construcție, etc;

i) Constată starea tehnică a obiectivelor de investiții ce se încadrează la obiectul de activitate și transmite concluziile, prin referat sau notă de constatare, către compartimentele cu atribuții specifice în vederea luării măsurilor ce se impun (demolări, deteriorări constructive datorate unor intervenții neautorizate etc.);

j) Constată și urmărește rezolvarea problemelor sesizate de terți în limita competențelor serviciului;

k) Constată și urmărește rezolvarea reclamațiile repartizate. 

l) Întocmește documentația necesară constituirii și eliberării garanțiilor de bună execuție aferente contractelor de achiziție publică de lucrări și servicii pe care le monitorizează;

Este utilă această pagină?