Monitorizarea în timp real a tuturor subsistemelor integrate în sistemul de trafic management și supraveghere video.

Atribuții

a) Asigurarea monitorizării în timp real a tuturor subsistemelor integrate în sistemul de trafic management și supraveghere video;

b) Accesarea și monitorizarea sistemului de management al traficului;

c) Verificarea/monitorizarea timpilor de semaforizare și a modului de funcționare a echipamentelor instalate în intersecțiile din Municipiul Timișoara;

d) Accesarea în timp real sau off-line a datelor de diagnosticare și a datelor de trafic;

e) Monitorizarea prin intermediul camerelor video a anumitor zone acoperite de sistemul de managementul al traficului, precum și monitorizarea tuturor serviciilor și funcționalităților oferite de către softul de supraveghere video;

f) Menținerea comunicației cu dispeceratul STPT în privința funcționării subsistemului de management al transportului public;

g) Raportarea incidentelor de natură publică (non trafic) la dispeceratul poliției locale;

h) Monitorizarea funcționării sistemului de informare publică (mesaje de interes public afișate pe panourile de informare publică);

i) Accesarea bazelor de date pentru transmiterea imaginilor/datelor înregistrate la solicitarea poliției sau a altor organe abilitate;

j) Actualizarea periodică a modelului de transport, baza pentru înțelegerea problemelor curente sau viitoare legate de mobilitatea urbană, asigurând suportul statistic și profesional pentru elaborarea de strategii, a programelor, a studiilor și analizelor necesare fundamentării și implementării deciziilor municipalității privind planificarea, implementarea sau operarea investițiilor în infrastructură / transport public- ca parte a politicii de transport - în vederea realizării competențelor conferite de lege;

k) Asigurarea suportului software și hardware pentru utilizatorii sistemului de management al traficului;

l) Monitorizarea alarmelor emise de sistemul de managementul al defectelor și asigurarea remedierii acestora;

m) Întocmirea și transmiterea compartimentului de specialitate din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara de propuneri de angajare, angajamente bugetare și ordonanțări de plată;

n) Pregătirea documentelor necesare demarării procedurilor de achiziție publică în domeniul de activitate și le înaintarea acestora Serviciului Achiziții Publice;

o) Asigurarea condițiilor legale necesare efectuării investițiilor din domeniul de activitate (obținere avize, acorduri, etc.);

p) Soluționarea reclamațiilor, sesizărilor, cererilor în domeniu, din partea cetățenilor.

Este utilă această pagină?