• promovarea lucrărilor de reparații/întreținere în domeniul de activitate; 
  • asigurarea condițiilor legale necesare efectuării lucrărilor din domeniul de activitate (asigură obținerea acordurilor, avizelor prevăzute de lege și certificate de urbanism, autorizații de construcție);
  • urmărește execuția lucrărilor de investiții/reparații/întreținere prin personalul propriu care exercită rolul proprietarului și investitorului și asigură verificarea execuției corecte a lucrărilor prin diriginți de specialitate sau agenți de consultanță specializați pe tot parcursul realizării lucrărilor.

Atribuții

a) întocmirea de programe pe termen scurt, mediu și lung de administrare a rețelei rutiere locale asigurând convergența lucrărilor de reparații și întreținere a străzilor, aleilor și trotuarelor, podurilor, podețelor, pasajelor de cale ferată, cu lucrările de semnalizare, cu lucrările de înlocuire rețele, etc din Municipiul Timișoara;

b) promovarea lucrărilor de reparații/întreținere în domeniul de activitate;

c) asigurarea condițiilor legale necesare efectuării lucrărilor din domeniul de activitate (asigură obținerea acordurilor, avizelor prevăzute de lege și certificate de urbanism, autorizații de construcție);

d) asigură stabilirea nivelului calitativ care trebuie realizat prin proiectare și execuție pe baza reglementărilor tehnice, precum și a studiilor și cercetărilor efectuate; întocmirea documentației tehnice necesar a fi transmisă serviciului achiziții publice în vederea inițierii procedurilor de achiziție publică (referat de necesitate și oportunitate, notă conceptuală, temă de proiectare, caiet de sarcini, criterii de calificare, factori de evaluare (după caz) și modelul de contract., etc.), urmărirea derulării contractelor de achiziție publică, cu respectarea clauzelor contractuale și termenelor conform normelor în vigoare, recepționarea lucrărilor/serviciilor contractate; întocmirea documentelor de plată a serviciilor prestate/lucrărilor executate;

e) participarea în calitate de membru al comisiilor de recepție, la recepționarea obiectivelor de investiții, a lucrărilor sau a serviciilor (după caz), în conformitate cu prevederile legale în vigoare;

f) urmărește execuția lucrărilor de investiții/reparații/întreținere prin personalul propriu care exercită rolul proprietarului și investitorului și asigură verificarea execuției corecte a lucrărilor prin diriginți de specialitate sau agenți de consultanță specializați pe tot parcursul realizării lucrărilor;

g) asigură soluționarea neconformităților, defectelor apărute pe parcursul execuției lucrărilor, precum și a deficiențelor proiectelor;

h) asigură recepția lucrărilor de construcții la terminarea acestora și la expirarea perioadei de garanție;

i) asigură întocmirea, păstrarea și completarea la zi a cărții tehnice a construcției;

j) asigură urmărirea comportării în timp a construcțiilor conform prevederilor din cartea tehnică a construcției și reglementărilor tehnice;

k) Controlarea și aplicarea de sancțiuni contravenționale, în domeniul de activitate;

l) Urmărirea și stabilirea de măsuri pentru respectarea graficului de eșalonare a lucrărilor;

m) Urmărirea și stabilirea de măsuri pentru folosirea eficientă a resurselor alocate;

n) Urmărirea și verificarea respectării documentațiilor tehnico-economice și a tehnologiilor de execuție;

o) Monitorizarea programului/graficului de lucrări de întreținere și reparații la infrastructura rutieră; și stabilirea lunară a necesarului de resurse financiare pentru acoperirea lucrărilor de executat și decontat în luna următoare și supunerea spre aprobare;

p) Urmărirea comportării în timp a lucrărilor executate, în perioada de garanție și post-garanție:

q) Îndrumarea și controlarea respectării legalității în cursul realizării lucrărilor din domeniul său;

r) Urmărește execuția lucrărilor de reparații și întreținere a drumurilor și podurilor prin personalul propriu și asigură verificarea execuției corecte a lucrărilor (conform devizelor de lucrări acceptate) din punct de vedere calitativ și cantitativ;

s) Urmărește asigurarea continuității în execuția lucrărilor și finalizarea acestora în cazul apariției unor situații neprevăzute prin minute, dispoziții de șantier etc., cu respectarea legislației în vigoare și încadrarea în sumele alocate;

t) Prelucrarea, înregistrarea și întocmirea rapoartelor privind execuția lucrărilor în curs;

u) Verificarea și confirmarea din punct de vedere cantitativ și calitativ a situațiilor de lucrări prezentate de constructor spre decontare;

v) Transmiterea către compartimentele de specialitate din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara a facturilor însoțite de situațiile de lucrări avizate din punct de vedere calitativ și cantitativ;

w) Urmărirea întocmirii cărții construcției și stabilirea măsurilor pentru respectarea legalității;

x) Convocarea comisiei de recepție la lucrările din domeniul său de activitate de pe raza Municipiului Timișoara, și participarea în calitate de membru la recepționarea lucrărilor;

y) Soluționarea reclamațiilor, sesizărilor, cererilor în domeniu, din partea cetățenilor;

z) Controlarea și aplicarea de sancțiuni contravenționale, în domeniul de activitate.

Este utilă această pagină?