Atribuții
a) Asigurarea evidenței informatizate a proceselor și litigiilor în care instituția este parte;
b) Arhivarea electronică a dosarelor de instanță;
c) Actualizarea permanentă a dosarelor electronice ale cauzelor cu toate documentele interne, cu sentințele civile/ deciziile civile/încheierile;
d) Comunicarea documentelor către instanțele de judecată cu respectarea termenului de depunere;
e) primesc și înregistrează cauzelor intrate, întocmesc dosarul de instanță și țin evidența acestora și a circulației lor, înregistrează în sistemul informatic toate documentele, termenele și responsabilii de cauze, dovada achitării unei taxe de timbru, etc;
f) Încărcarea și descărcarea documentelor în/din dosarul electronic al cauzei;
g) Înregistrarea și evidența corespondenței serviciului juridic, cu monitorizarea termenelor;
h) Asigurarea derulării audiențelor Serviciului Juridic, înregistrarea petenților și a tipului problemei în registrul de audiențe și întocmirea notelor de audiențe;
i) Asigurarea păstrării documentelor create în cadrul serviciului, protecția și folosirea acestora, inventarierea și pregătirea pentru arhivare, inclusiv in format digital;
j) Verificarea în evidența informatizată a Serviciului juridic cu privire la existența unor litigii, la solicitarea persoanelor fizice și juridice cât și a compartimentelor interesate din cadrul instituției, formularea unui răspuns în scris, în baza cererii și a actelor anexate;
k) Colaborează cu Direcția Economică în vederea constituirii provizioanelor aferente litigiilor;
Colaborează cu Direcția Economică în vederea plății cheltuielilor de judecată, transmițând în timp util sentințele civile/ deciziile civile emise de instanță.