Compartimentul Evidență și Arhivă Documente Juridice

Evidența și arhivarea dosarelor de instanţă.

Atribuții

a)         Asigurarea evidenței informatizate a proceselor și litigiilor în care instituția este parte;

b)        Arhivarea electronică a dosarelor de instanță;

c)         Actualizarea permanentă a dosarelor electronice ale cauzelor cu toate documentele interne, cu sentințele civile/ deciziile civile/încheierile;

d)        Comunicarea documentelor către instanțele de judecată cu respectarea termenului de depunere;

e)         primesc și înregistrează cauzelor intrate, întocmesc dosarul de instanță și țin evidența acestora și a circulației lor, înregistrează în sistemul informatic toate documentele, termenele și responsabilii de cauze, dovada achitării unei taxe de timbru, etc;

f)         Încărcarea și descărcarea documentelor în/din dosarul electronic al cauzei;

g)        Înregistrarea și evidența corespondenței serviciului juridic, cu monitorizarea termenelor;

h)        Asigurarea derulării audiențelor Serviciului Juridic, înregistrarea petenților și a tipului problemei în registrul de audiențe și întocmirea notelor de audiențe;

i)          Asigurarea păstrării documentelor create în cadrul serviciului, protecția și folosirea acestora, inventarierea și pregătirea pentru arhivare, inclusiv in format digital; 

j)          Verificarea în evidența informatizată a Serviciului juridic cu privire la existența unor litigii, la solicitarea persoanelor fizice și juridice cât și a compartimentelor interesate din cadrul instituției, formularea unui răspuns în scris, în baza cererii și a actelor anexate;

k)        Colaborează cu Direcția Economică în vederea constituirii provizioanelor aferente litigiilor;

Colaborează cu Direcția Economică în vederea plății cheltuielilor de judecată, transmițând în timp util sentințele civile/ deciziile civile emise de instanță.

Este utilă această pagină?