Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a Proiectului de hotărâre nr. TMI2024-036686/20.11.2024, al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. ASEMT2024-4531/21.11.2024 al Compartimentului Reabilitări si Investiții Spitale din cadrul Administrației pentru Sănătate și Educație a Municipiului Timișoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic al Municipiului Timișoara din data de 22.11.2024 și al Compartimentului Juridic al Administrației pentru Sănătate și Educație a Municipiului Timișoara din data de 22.11.2024, anexe la Raportul de specialitate nr. ASEMT 2024 -4531/21.11.2024;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanțe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor și Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport și culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Ordinul ANCPI nr. 600/08.02.2023 privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepție și înscriere în evidențele de cadastru și carte funciară;
Luând în considerare prevederile Legii nr. 7/1996 a cadastrului și publicității imobiliare, republicată cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere Legea nr. 152/1998 - privind înfiinţarea Agenţiei Naţionale pentru Locuinţe republicată cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (1) și alin. (2), lit. c), art. 196 alin. a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 139 alin. (2) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art. 1: Se aprobă și se însușește documentația de subapartamentare întocmită de către Societatea GAUSS S.R.L. prin PFA ing. Stoian Mircea din 2024, având referatul de admitere nr. 307243 din 15.11.2024, emis de către Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Timiș.
Art. 2: Se aprobă operațiunea de subapartamentare a spațiului cu altă destinație SAD înscris în CF nr. 415725-C1-U17 Timișoara, bulevardul Republicii nr.6 Timișoara, în două unități individuale SAD 5 și SAD 6.
Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Direcția Generală Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara.
Art. 4: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:
- Instituției Prefectului - Județul Timiș;
- Primarului Municipiului Timișoara;
- Direcțiilor, Serviciilor, Birourilor, Compartimentelor - din cadrul aparatului de specialitate al Primarului;
- Administrației pentru Sănătate și Educație a Municipiului Timișoara;
- Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii Louis Țurcanu Timiș.
- Societatea GAUSS S.R.L. Timișoara
- Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Timiș
- Mass-media locale.