Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, nr. TMI 2025 -009392/10.03.2025 al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. IF 2025 – 016216/10.03.2025 al Compartimentului Resurse Umane din cadrul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara;
Având în vedere Anexa 1 a Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 533/03.12.2024 privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara;
Având în vedere avizul Serviciului Management Organizational din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara cu nr. TMI2025-012379/26.03.2025 - Anexă la raportul de specialitate nr. IF 2025 – 016216/10.03.2025;
Având în vedere avizul Serviciului Juridic din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara cu nr. IF2025-016216/26.03.2025 -Anexă la Raportul de specialitate nr. IF 2025 – 016216/10.03.2025;
Având în vedere Procesele verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Munnicipiului Timișoara;
Luând în considerare prevederile art. 409 alin. (3) lit. b) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a) și alin. (3) lit. c ) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
În temeiul art. 139 alin. (1) și art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
Articole
Art. 1: Se aprobă Statul de funcţii pentru Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara, conform Anexei 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2: La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă Anexa 1 (Statul de funcţii) a Hotărârii Consiliului Local nr. 533/03.12.2024 privind modificarea si aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara.
Art. 3; Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Fiscală a Municipiului. Timişoara.
Art. 4 Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judetul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara.
- Structurilor funcţionale din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara;
- Mass – media locala.