Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. TMI2024 - 028315/18.09.2024 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2024 - 027541/11.09.2024 al Direcției Generală Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic - Anexa la Raportul de specialitate nr. TMI2024 - 027541/11.09.2024 .
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale și Avizul Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Ordinul ANCPI nr. 600/08.02.2023 privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepție și înscriere în evidențele de cadastru și carte funciară;
Luând în considerare prevederile Legii nr. 7/1996 a cadastrului și publicității imobiliare, actualizată;
Având în vedere Anexa nr. 4 – LISTA cuprinzând unele bunuri care aparţin domeniului public al comunei, al oraşului sau al municipiului*, pct. 1 din Ordonanța de Urgență nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul Administratilv cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile articolului nr. 8, al. 1 din Ordonanța nr. 43 din 28 august 1997 (**republicată**) privind regimul drumurilor, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (1) și alin. (2), lit. c), art. 196 alin. a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 139 alin. (2) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art.1: Se aprobă operațiunea de primă înregistrare în sistemul informatic integrat de cadastru și carte funciară pentru 22 imobile terenuri aferente străzilor Gheorghe Longinescu, Splaiul Nistrului, Cezar, Caprei, Cărăbușului, Cocostârcului, Fuiorului, Furnicii, Ismail, Lăptarilor, Luncii, Lemnari, Mătrăgunei, Pelicanului, Prieteniei, Martir Ioan Tănase, Petre Bejan și Ionel Teodoreanu precum și rectificarea suprafețelor a 3 dintre aceste imobile terenuri, conform planurilor de amplasament și delimitare a terenurilor, întocmite de către S.C. PROMETER M&G S.R.L. recepționate de O.C.P.I. Timiș prin referate de admitere, având datele de identificare notate în Anexa 1 la prezenta hotărâre, imobilele terenuri respective fiind proprietatea Municipiului Timișoara - domeniu public;
Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcția Generală Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara și S.C. PROMETER M&G S.R.L.
Art. 3: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului;
- S.C. PROMETER M&G S.R.L.
- Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Timiș;
- Mass-media locale.