Proiect HCL din 2025-03-25

privind aprobarea repartizării și utilizării excedentului aflat în soldul contabil al Serviciului Public de Administrare a CERC (Centrul Regional de Competențe și Dezvoltare a Furnizorilor în Sectorul Automotive) al Municipiului Timișoara la data de 31.12.2024 și acoperirea deficitului secțiunii de funcționare pe anul 2024 din excedentul anilor precedenți

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre cu nr. TMI2025-0010494/14.03.2025, al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz;

Având în vedere Raportul de specialitate  nr. 126/25.02.2025 al Serviciului Public de Administrare a CERC (Centrul Regional de Competențe și Dezvoltare a Furnizorilor în Sectorul Automotive) al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Avizul Direcției Economice, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului, din data de 17.03.2025  - Anexă la Raportul de specialitate  nr. 126/25.02.2025;

Având în vedere Avizul Serviciului Juridic, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului,  din data de 20.03.2025 - Anexă la Raportul de specialitate  nr. 126/25.02.2025;

Având în vedere Hotărârea ConsIliului Local nr. 208/2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consliului Local al Municipiului Timișoara;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 188/2016 privind înființarea in subordinea Consiliului Local al Municipiului Timișoara a Serviciului Public de Administrare a CERC (Centrul Regional de Competențe și Dezvoltare a Furnizorilor în Sectorul Automotive) al Municipiului Timișoara;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 123/2023 privind transmiterea in administrare pe o perioadă de 5 ani, a imobilului înscris in CF nr.  425139, nr. top 1243/2/3 denumită Incuboxx;

Având în vedere Procesele verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanțe, impozite și taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor  și Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport și culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;

În conformitate cu prevederile Regulamentului de organizare și funcționare al Serviciului Public de Administrare a CERC (Centrul Regional de Competențe și Dezvoltare a Furnizorilor în Sectorul Automotive), și a clădirii Incuboxx a Municipiului Timișoara, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 123/2023;

În conformitate cu prevederile art. 2 alin. (1) pct. 22 și pct 22¹, art. 5 alin. (3)-(4), art. 13, art. 16 alin. (1), art.20 alin.(1) lit. k), art. 58 alin. (1) lit. c) din Legea nr.273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
Luând în considerare prevederile Ordinului Ministrului Finanțelor Publice nr. 6688/2024 pentru aprobarea Normelor metodologice privind încheierea exercițiului bugetar al anului 2024, cu modificările și completările ulterioare; 

În conformitate cu prevederile art.129 alin. (1), alin. (2) lit. b), alin. (4) lit. a), art. 139 alin.(1) și  alin. (3) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul prevederilor art.196 alin.(1) lit.a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Articole

Art.1: Se aprobă acoperirea definitivă a deficitului secțiunii de funcționare a Bugetului de venituri și cheltuieli aferent anului 2024 al Serviciului Public de Administrare a CERC (Centrul Regional de Competențe și Dezvoltare a Furnizorilor în Sectorul Automotive) al Municipiului Timișoara în valoare de 1.071.236,04 lei din excedentul anilor precedenți.

Art.2: Se aprobă repartizarea și utilizarea excedentului aflat în soldul contabil la data de 31.12.2024, în cuantum total de  1.071.236,04 lei la dispoziția entității publice, urmând a fi utilizat pentru acoperirea temporară a golurilor de casă provenite din decalajele între veniturile și cheltuielile secțiunii de funcționare, în anul curent, a instituției.

Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Direcția Economică, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului, respectiv persoanele responsabile din cadrul Serviciului Public de Administrare a CERC (Centrul Regional de Competențe și Dezvoltare a Furnizorilor în Sectorul Automotive) al Municipiului Timișoara.

Art.4: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:

-    Instituției Prefectului - Județul Timiș;
-    Primarului Municipiului Timișoara;
-    Serviciului Public de Administrare a CERC (Centrul Regional de Competențe și Dezvoltare a Furnizorilor în Sectorul Automotive)  al Municipiului Timișoara;
-    Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
-    Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice Timișoara;
-    Mass-media locală.

Este utilă această pagină?