Proiect HCL din 2024-12-13

privind aprobarea operațiunii de primă înregistrare în sistemul integrat de cadastru și publicitate imobiliară pentru 14 imobile terenuri aferente unor străzi din municipiul Timișoara, precum și rectificarea suprafețelor a 12 dintre aceste imobile terenuri

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre  nr.TMI2024 - 040316/12.12.2024 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz;

Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2024 - 038487/03.12.2024  al Direcției Generală Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;

Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 05.12.2024   - Anexa la Raportul de specialitate nr. TMI2024 - 038487/03.12.2024 ;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.208/2021 - privind  aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale  Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe și Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;

Având în vedere Ordinul ANCPI nr. 600/08.02.2023 privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepție și înscriere în evidențele de cadastru și carte funciară;

Luând în considerare prevederile Legii nr. 7/1996 a cadastrului și publicității imobiliare, actualizată;

Având în vedere Anexa nr. 4 – LISTA cuprinzând unele bunuri care aparţin domeniului public al comunei, al oraşului sau al municipiului*, pct. 1 din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul Administrativ cu modificările și completările ulterioare;

În conformitate cu prevederile articolului nr. 8, al. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 43 din 28 august 1997 (**republicată**) privind regimul drumurilor, cu modificările și completările ulterioare;

În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (1) și alin. (2) lit. c), art. 196 alin. a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (2) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Articole

Art.1: Se aprobă operațiunea de primă înregistrare în sistemul informatic integrat de cadastru și carte funciară pentru 14 imobile terenuri aferente străzilor: Bulevardul Constantin Diaconovici Loga,  Rovine, Ștefan Octavian Iosif, Titu Maiorescu, Baba Dochia, Delavrancea, Elena Lungu Puhallo, Paul Iorgovici, Plopului, Școlii și Sucului  proprietar Primăria Municipiului Timișoara, precum și rectificarea suprafețelor a 12 dintre aceste imobile terenuri, conform planurilor de amplasament și delimitare a terenurilor, întocmite de către S.C. PROMETER M&G S.R.L. recepționate de O.C.P.I. Timiș prin referate de admitere, având datele de identificare  notate în Anexa 1 la prezenta hotărâre, imobilele terenuri respective fiind proprietatea Municipiului Timișoara - domeniu public.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcția Generală Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara și S.C. PROMETER M&G S.R.L.

Art. 3: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:

          - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;

          - Primarului Municipiului Timişoara;

          - Direcțiilor, Serviciilor,  Compartimentelor din cadrul aparatului  de specialitate al Primarului;

          - S.C. PROMETER M&G S.R.L.

          - Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Timiș;

          -  Mass-media  locale.

Este utilă această pagină?