Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, înregistrat sub nr. TMI2024-039535/09.12.2024, al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate al Serviciului Sănătate și Management Spitale din cadrul Administrației pentru Sănătate și Educație a Municipiului Timișoara nr.ASEMT2024-5058/10.12.2024 privind modificarea și aprobarea Statului de funcții și a Regulamentului de Organizare și Funcționare al Spitalului Clinic de Boli Infecțioase și Pneumoftiziologie „Dr. Victor Babeș” Timișoara;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 4715 din 27.11.2024, al Spitalului Clinic de Boli Infecțioase și Pneumoftiziologie „Dr. Victor Babeș” Timișoara, privind modificarea și aprobarea Statului de funcții și a Regulamentului de Organizare și Funcționare pentru Spitalul Clinic de Boli Infecțioase și Pneumoftiziologie „Dr. Victor Babeș” Timișoara;
Având în vedere Adresa prin care Spitalul Clinic de Boli Infecțioase și Pneumoftiziologie „Dr. Victor Babeș” Timișoara prezintă situația posturilor de medici rezidenți prevăzute în Statul de funcții;
Având în vedereNota de fundamentare Anexă la raportul de specialitate nr. 4715 din 27.11.2024;
Având în vedere Avizul Serviciul Management Operațional nr. 12.12.2024 din cadrul Direcției Management Intern a Municipiului Timișoara, Anexă la Raportul de specialitate nr. ASEMT2024-5058/10.12.2024;
Având în vedere Avizul Compartimentului Juridic al Administrației pentru Sănătate şi Educație a Municipiului Timișoara din data de 10.12.2024 Anexă la Raportul de specialitate nr. ASEMT2024-5058/10.12.2024 precum și Avizul Serviciului Juridic al Municipiului Timișoara din data de 11.12.2024 Anexă la Raportul de specialitate nr. ASEMT2024-5058/10.12.2024;
Având în vedere avizul Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului și probleme ale minorităților și Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale și al Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport și culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere:
- art. XIII, art. XIV, art. XVI - XXIII din Legea 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung, cu modificările și completările ulterioare;
- LXIX din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene;
- Legea nr. 53/2023 - Codul Muncii cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul 1224/2010 privind aprobarea normativelor de personal pentru asistență medicală spitalicească, precum și pentru modificarea și completarea Ordinului ministrului sănătății publice nr. 1.778/2006 privind aprobarea normativelor de personal;
- Hotărâre nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
- Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
- Ordonanța de Urgență nr. 162/2008 privind transferul ansamblului de atribuții și competente exercitate de Ministerul Sănătății Publice către autoritățile administrației publice locale;
- Ordin nr. 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea și promovarea în funcții, grade și trepte profesionale a personalului contractual din unitățile sanitare publice din sectorul sanitar;
- Ordin nr. 1312/2020 privind organizarea și funcționarea structurii de management al calității serviciilor de sănătate în cadrul unităților sanitare cu paturi și serviciilor de ambulanță, în procesul de implementare a sistemului de management al calității serviciilor de sănătate și siguranței pacientului;
- Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice.
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a) și alin.(3) lit. c), art. 196 alin (1) lit. a) și 518 alin (6) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019- privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art.139 alin.(1) și (2) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019- privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art.1: Se modifică și se aprobă Statul de funcții și Regulamentul de Organizare și Funcționare, ale Spitalului Clinic de Boli Infecțioase și Pneumoftiziologie „Dr. Victor Babeș” Timișoara conform Anexei nr. 1 și Anexei nr. 2, părți integrante din prezenta hotărâre.
Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Spitalul Clinic de Boli Infecțioase și Pneumoftiziologie „Dr. Victor Babeș” Timișoara.
Art. 3: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:
- Instituției Prefectului - Județul Timiș,
- Primarului Municipiului Timișoara,
- Spitalului Clinic de Boli Infecțioase și Pneumoftiziologie „Dr. Victor Babeș” Timișoara,
- Administrației pentru Sănătate și Educație a Municipiului Timișoara,
- Mass-mediei locale.