Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare nr.TMI2024-033524/28.10.2024 a proiectului de hotărâre, al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr.TMI2024-035398 din data de 12.11.2024 al Directiei Incubator Proiecte din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;
Luând în considerare avizul Directiei Economice din data de 12.11.2024 - Anexa la Raportul de specialitate nr.TMI2024-035398 din data de 12.11.2024;
Având în vedere avizul Serviciului Juridic din data de 12.11.2024- Aexa la Raportul de specialitate nr. TMI2024-035398 din data de 12.11.2024;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu,Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şicomerţ, regii autonome şisocietăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilorşi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere proiectul ,,Extindere, reabilitare, modernizare si echiparea ambulatoriului de specialitate al Clinicii de Recuperare, Medicina Fizica si Balneologie Timisoara din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timisoara, prin demolare partiala si extindere orizontala si verticala” SMIS 126376 - finanțat prin POR 2014-2020 si SMIS 322904 - finanțat prin Programul Sănătate 2021-2027 - cu finantare nerambursabila (FEDR + buget national) și bugetul local al Municipiului Timisoara;
Având în vedere:
- prevederile Contractului de execuție lucrări nr. 40/10.05.2021 ;
- actul adițional nr. 1 la Contract nr.40/10.05.2021, întocmit pentru aplicarea prevederilor OG nr. 15/2021;
- actul adițional nr. 2 la Contract nr.40/10.05.2021, întocmit pentru aplicarea prevederilor OUG nr. 64/2022, prin HCL nr 372 din 26.07.2022 s-a aprobat rezerva de implementare cu un procent de 23% destinată reechilibrării contractului de execuție lucrări nr. 40/10.05.2021 aferent proiectului ,,Extindere, reabilitare, modernizare si echiparea ambulatoriului de specialitate al Clinicii de Recuperare, Medicina Fizica si Balneologie Timisoara din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timisoara, prin demolare partiala si extindere orizontala si verticala” SMIS 126376 , finanțat prin POR 2014-2020,
- actul adițional nr. 3 la Contract nr.40/10.05.2021 pentru suplimentarea rezervei de implementare pentru reechilibrarea contractului de execuție lucrări nr. 40/10.05.2021, aprobata prin HCL nr.259/19.06.2023, cu o valoare de 963.440,05 lei fără TVA respectiv 1.146.493,65 lei cu TVA, reprezentând un procent de până la 15% din valoarea restului de executat a contractului.
Conform actului adițional nr.4 la Contract nr.40/10.05.2021 prelungirea Termenului de finalizare a contractului de execuție lucrări până la data de 21.09.2023.
Conform actului adițional nr.5 la Contract nr.40/10.05.2021 prelungirea Termenului de finalizare a contractului de execuție lucrări până la data de 31.07.2024.
Conform actului adițional nr.6 de comun acord cu constructorul s-a decis încheierea prezentului act adițional, prin care convin modificarea articolului 1 și articolului 4 din actul adițional nr.3 la Contractul de lucrări nr.40/10.05.2021.
Conform actului adițional nr.7 la Contract nr.40/10.05.2021 prelungirea Termenului de finalizare a contractului de execuție lucrări până la data de 30.11.2024.
Având în vedere solicitarea Executantului cu nr. MTM2024/ 040020-14.10.2024;
Luând în considerare prevederile OUG nr. 64/2022 privind ajustarea preţurilorşi a valorii devizelor generale în cadrul proiectelor finanţate din fonduri externe nerambursabile, cu modificările și completările ulterioare;
Cu respectarea H.G. nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice;
Având în vedere prevederile art. 129 alin. 2 lit. b) şi alin. 4 lit. g) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 - privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin.1 și art.196 alin.1 lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art. 1: Se aprobă suplimentarea rezervei de implementare pentru reechilibrarea Contractului de execuție lucrări nr. 40/10.05.2021, cu o valoare de 1.703.239,24 lei fără TVA, respectiv 2.026.854,69 lei cu TVA, reprezentând un procent de până la 15% din valoarea restului de executat a contractului, la momentul intrării OUG nr.64/2022 în vigoare.
Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Echipa de Implementare a Proiectului şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.
Art.3: Prezenta hotărâre se publicăi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiș;
- Primarului Municipiului Timișoara;
- Direcțiilor , serviciilor, compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate a Primarului Municipiului Timișoara;
- Mass-media locale.