Proiect HCL din 2024-10-18

privind aprobarea actualizării tarifelor aferente serviciului ”Activitatea de semnalizare a circulaţiei rutiere, întreţinere, funcţionare şi dirijare a circulaţiei rutiere pe raza municipiului Timişoara” ce face obiectul Contractului de delegare a gestiunii nr. SC2016-12904/26.05.2016

Motivație

 

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr.  TMI2024-031554/14.10.2024, privind oportunitatea proiectului de hotărâre  a Primarului Municipiului Timișoara- domnul Dominic Fritz;

Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2024-031691/ 14.10.2024 întocmit de Direcţia Generală Investiții și Mentenanță din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;

Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 15.10.2024 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2024-031691/14.10.2024;

Având în vedere Avizul Direcției Economic nr.TMI2024-031691 din data de 15.10.2024 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2024-031691/14.10.2024;

Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte  din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;

Având în vedere adresa societății Drumuri Municipale Timișoara S.A. nr. MTM2024-029926/24.07.2024, prin care solicită actualizarea prețurilor în baza prevederilor contractuale;

Având în vedere prevederile HCLMT nr. 162/10.05.2016 privind delegarea gestiunii, prin atribuire directă, a serviciului  ”Activitatea de semnalizare a circulaţiei rutiere, întreţinere, funcţionare şi dirijare a circulaţiei rutiere pe raza municipiului Timişoara”,  precum şi aprobarea Caietului de sarcini, Regulamentului de organizare şi funcţionare a serviciului si Contractului de delegare a gestiunii, modificată prin HCLMT nr. 72/21.02.2017;

Având în vedere prevederile contractului nr. SC2016-12904/26.05.2016 privind delegarea de gestiune prin atribuire directă a serviciului ”Activitatea de semnalizare a circulației rutiere, întreținere, funcționare și dirijare a circulației rutiere pe raza municipiului Timișoara”,

            În considerarea prevederilor O.U.G. nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, modificată şi completată, precum şi prevederile Regulamentului de aplicare a Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice aprobat prin H.G. nr. 1391/2006;

            Având în vedere prevederile O.G. nr. 71/2002 privind organizarea si functionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public si privat de interes local;

            Conform prevederilor art. 3 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 51/2006 privind serviciile comunitare de utilitati publice;

Având în vedere prevederile art. 129  alin. (2) lit. d) şi alin. 7 lit. n) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 -  privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

            În temeiul art. 139 alin.(1) și art.196 alin.(1) lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Articole

 

Art. 1: Se aprobă actualizarea tarifelor pentru lucrările/serviciile prevăzute la art. 6 aln.1), 2) și 3) din contractul nr. SC2016-12904/26.05.2016 privind delegarea de gestiune a serviciului ”Activitatea de semnalizare a circulaţiei rutiere, întreţinere, funcţionare şi dirijare a circulaţiei rutiere pe raza municipiului Timişoara”, conform Anexei 1 -Lista cu cantitățile de lucrări, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Se aprobă modificarea Contractului privind delegarea de gestiune nr. SC2016-12904/26.05.2016 prin încheierea  actului  adiţional nr. 7, conform Anexei 2, care face integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3:  Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Generală Investiții și Mentenanță din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi Societatea Drumuri Municipale Timișoara S.A.

Art. 4: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:

            - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;

            - Primarului Municipiului Timişoara;

            - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;

            - Structurilor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;

            - Mass - media locale;

 

Este utilă această pagină?