Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare al proiectului de hotărâre al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate al Direcției Generale Valorificare Drepturi de Proprietate UAT din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;
Având în vedere avizul Serviciului Juridic - Anexă la Raportul de specialitate;
Având în vedere Hotararea Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr.208/15.06.2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Procesul Verbal de avizare al Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotararea Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr.389/2023 privind schimbarea destinaţiei imobilului compus din construcții și teren înscris în CF 419586 Timișoara, situat în Timişoara str. Daliei nr. 17 din spațiu pentru învățământ în spațiu pentru sănătate pe o durată de 25 de ani în vederea dării în administrarea Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara pentru desfășurarea actului medical al Clinicii de Dermato -Venerologie, laboratorului şi a Ambulatoriului de specialitate;
Având în vedere adresa Spitalului Clinic Municipal Urgență cu nr.E2348/27.04.2023, înregistrată la Primăria Municipiului Timișoara cu nr. MTM2023-4900/02.05.2023;
Având în prevederile art.1 alin.(5) din Ordonanta Guvernului nr.70/2002 privind administrarea unităților sanitare publice de interes județean și local cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art.129, alin.(2), lit c), alin. (6), lit b) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art.139 alin.(1) și (3) și art.196, alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art.1: Se aprobă transmiterea dreptului de administrare în favoarea Spitalului Clinic Municipal de Urgență Timișoara pe o perioadă de 10 ani, asupra imobilului (teren+construcție) înscris în CF 419586 Timișoara, situat în str.Daliei nr.17, pentru desfășurarea activității Clinicii de Dermatovenerologie.
Art.2: Imobilul înscris în CF 419586 Timișoara este compus din Corp C1 cu S+P+4E și teren în suprafață de 845 mp, înregistrate în evidența contabilă a mijloacelor fixe cu valoare totală de inventar 7.336.155 lei, având datele de identificare prevăzute în Anexa 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3: Se aprobă modelul cadru de contract de administrare, conform Anexei 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.4: Se mandatează domnul Dominic Fritz - Primarul Municipiului Timișoara, pentru semnarea contractului de administrare.
Art.5: Obligațiile titularului dreptului de administrare și sancțiunile pentru nerespectarea acestora sunt cele corespunzătoare art.300 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.57/2019 privind Codul Administrativ cu modificările și completările ulterioare, precum și cele prevăzute în contractul de administrare.
Art.6: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Direcția Generală Valorificare Drepturi de Proprietate UAT din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara și Spitalul Clinic Municipal de Urgență Timișoara.
Art.7: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:
- Instituției Prefectului - Județul Timiș;
- Primarului Municipiului Timișoara;
- Direcției Generale Valorificare Drepturi de Proprietate UAT;
- Spitalului Clinic Municipal de Urgență Timișoara;
- Mass-media locale.