Proiect HCL din 2024-11-26

privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al Comisiei de negociere cu terții a Municipiului Timișoara, precum și a componenței acesteia

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare al proiectului de hotărâre nr. TMI2024-037432/26.11.2024  al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic FRITZ;

Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2024 - 036885/21.11.20 al Direcției Generale Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;

Având în vedere avizul Serviciului Juridic din data de 22.11.2024 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2024 - 036885/21.11.2024;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local   nr.208/15.06.2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local  nr.483/31.10.2023 privind modificarea Hotărârii Consiliului Local  nr. 21/26.01.2021, modificată prin Hotărârea Consiliului Local  nr. 44/08.02.2022, privind constituirea Comisiei de negociere cu terții a Municipiului Timișoara;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local  nr.21/26.01.2021 privind constituirea Comisiei de negociere cu terții a Municipiului Timișoara;

În temeiul prevederilor art.127, art.129 alin.(1), art.139 și art.196 alin.(1) lit.a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului  nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Articole

Art.1: Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al Comisiei de negociere cu terții a Municipiului Timișoara, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Se aprobă componența Comisiei de negociere cu terții a Municipiului Timișoara, după cum urmează:

- Președinte: - Matei Creiveanu - Administrator Public;

                            - înlocuitor: Ruben Lațcău - Viceprimar;

- Membrii: - Cristian Franțescu - Director general DGVDPUAT;

                            - înlocuitor: Călin Pîrva - șef Serviciu Evidență Patrimoniu și Cadastru;

                 - Steliana Stanciu - Director executiv Direcția Economică;

                            - înlocuitor: Ramona Radu - șef Serviciu Financiar, Buget și Execuție Bugetară

                 - Monica Mitrofan - Compartiment Avizare PUD/PUZ;

                            - înlocuitor:  Mircea Șumălan - Compartiment Autorizații de Construire și Certificate de Urbanism Zona de Sud;

                 - Radu Stoica - Serviciul Juridic;

                            - înlocuitor: Daniela Ștefan - Serviciul Juridic;

                 - Simona Drăgoi - șef Serviciu Administrație Locală și Agricolă;

                            - înlocuitor: Gabriela Mohuț - Compartiment Administrație Locală;

                 - ..........................................  - consilier local;

                 - ..........................................  - consilier local;

                 - ..........................................  - consilier local;

- Secretar: - Teodora Lazin - Serviciul Evidență Patrimoniu și Cadastru;

                            - înlocuitor: Manuela Muller - Serviciul Gestiune și Urmărire Contracte;

Art.3: La data adoptării prezentei hotărâri, își încetează aplicabilitatea Hotărârea Consiliului Local  nr.21/26.01.2021 privind constituirea Comisiei de negociere cu terții a Municipiului Timișoara, precum și Hotărârea Consiliului Local  nr.44/08.02.2022 și Hotărârea Consiliului Local  nr.483/31.10.2023, prin care aceasta a fost modificată.

Art.4: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul oficial al Primăriei Municipiului Timișoara și se comunică:

         - Instituției Prefectului – Județul Timiș;

         - Primarului Municipiului Timișoara;

         - Direcțiilor, serviciilor și compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;

         - Membrilor Comisiei;

         - Mass-media  locale.

Este utilă această pagină?