Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, nr. TMI2024 - 023803/06.08.2024, al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr.3898/10.07.2024 a Filarmonicii „Banatulˮ Timişoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 22.07.2024- Anexă la Raportul de specialitate nr. 3898/10.07.2024 a Filarmonicii „Banatulˮ Timişoara;
Având în vedere Avizul Direcției de Management Intern nr. TMI2024 – 021879/18.07.2024 privind susținerea proiectului de hotărâre privind modificarea Statului de funcţii pentru Filarmonica „Banatulˮ Timişoara;
Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte și avizul Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile art.554 alin.(2)-(5), art.557, art.562 din OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu completările și modificările ulterioare, art.31 Legea-cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice și Hotărârea Guvernului nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice ;
În conformitate cu prevederile art. 129, alin. (2), lit. a), alin. (3), lit. c), alin. (7), lit. b) și art. 391, alin. (1) și (2) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 - privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin.(1) și (3) și art.196 alin.(1), lit.a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 - privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art.1: Se modifică şi se aprobă Statul de Funcţii pentru Filarmonica „Banatulˮ Timişoara, conform Anexei nr.1 parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2: Cu aducere la îndeplinire a prezentei hotărâri, se încredinţează Filarmonica „Banatulˮ Timişoara.
Art.3: Prezenta hotărâre se comunică:
Instituției Prefectului– Județul Timiș;
Primarului Municipiului Timișoara;
Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului;
Filarmonicii „ Banatulˮ Timişoara
Mass-media locală.