Proiect HCL din 2024-08-06

modificarea și aprobarea Organigramei a Statului de Funcții și Regulamentului de Organizare și Funcționare al Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii “Louis Țurcanu” Timişoara și suplimentarea cu o linie de gardă în specialitatea - pediatrie

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. TMI2024-021767/17.07.2024 al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz;

Având în vedere Raportul de specialitate nr. ASEMT2024-2899/30.07.2024 al Administrației pentru Sănătate și Educație al Municipiului Timișoara la Proiectul de hotărâre privind modificarea și aprobarea Statului de funcții, a Organigramei și a Regulamentului de Organizare și Funcționare al  Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii “Louis Țurcanu” Timişoara și suplimentarea cu o linie de gardă în specialitatea - pediatrie;

Având în vedere Raportul de specialitate nr.  12211/30.07.2024 privind modificarea și aprobarea Statului de funcții, a Organigramei și a Regulamentului de Organizare și Funcționare al  Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii “Louis Țurcanu” Timişoara și suplimentarea cu o linie de gardă în specialitatea - pediatrie;

Având în vedere Avizul Serviciul Management Operațional nr. TMI2024-023358/01.08.2024 din cadrul Direcției Management Intern a Municipiului Timișoara, Anexă la Raportul de specialitate nr. ASEMT2024- 2899/30.07.2024;

Având în vedere Avizul Compartimentului Juridic al Administrației pentru Sănătate şi Educație a Municipiului Timișoara din data de 31.07.2024 Anexă la Raportul de specialitate nr. ASEMT2024-2899/30.07.2024 precum și Avizul Serviciului Juridic al Municipiului Timișoara din data de 01.08.2024 Anexă la Raportul de specialitate nr. ASEMT2024-2899/30.07.2024;

Având în vedere avizul Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului și probleme ale minorităților și Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale și al Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport și culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

In conformitate cu:

- XIII, art. XIV, art. XVII - XXIII din Legea 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung, cu modificările și completările ulterioare;

- LXIX din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene;

- Legea nr. 53/2023 - Codul Muncii cu modificările și completările ulterioare;

- Ordinul 1224/2010 privind aprobarea normativelor de personal pentru asistență medicală spitalicească, precum și pentru modificarea și completarea Ordinului ministrului sănătății publice nr. 1.778/2006 privind aprobarea normativelor de personal;

- Hotărâre nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;

- Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății cu modificările și completările ulterioare;

- Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ;

- Ordonanța de Urgență nr. 162/2008 privind transferul ansamblului de atribuții și competente exercitate de Ministerul Sănătății Publice către autoritățile administrației publice locale;

- Ordin nr. 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea și promovarea în funcții, grade și trepte profesionale a personalului contractual din unitățile sanitare publice din sectorul sanitar;

- Ordin nr. 1312/2020 privind organizarea și funcționarea structurii de management al calității serviciilor de sănătate în cadrul unităților sanitare cu paturi și serviciilor de ambulanță, în procesul de implementare a sistemului de management al calității serviciilor de sănătate și siguranței pacientului;

- Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice.

În conformitate cu prevederile art. 129  alin. (2) lit. a) și alin.(3) lit. c), art. 196 alin (1) lit. a)  și 518 alin (6) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019- privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;

În temeiul art.139  alin.(1) și (2) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019- privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;

Articole

Art.1: Se modifică și se aprobă Organigrama, Statul de funcții, și Regulamentul de Organizare și Funcționare, ale Spitalului Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii “Louis Țurcanu” Timişoara conform Anexei nr. 1, Anexei nr. 2 și Anexei nr. 3, părți integrante din prezenta hotărâre, în conformitate cu prevederile Legii 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung, cu modificările și completările ulterioare.

Art.2: Se aprobă înființarea unei linii de gardă în specialitatea pediatrie în cadrul Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii “Louis Țurcanu” Timișoara.

Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii “Louis Țurcanu” Timişoara.

Art.4: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:

- Instituției Prefectului - Județul Timiș;

- Primarului Municipiului Timișoara;

- Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii “Louis Țurcanu” Timişoara;

- Administrației pentru Sănătate şi Educație a Municipiului Timișoara;

 - Direcţiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului;         

- Mass-mediei locale.

Este utilă această pagină?