Motivație
Având în vedere:
a) raportul de specialitate IES-GEN nr. 979 / 11.12.2023 al Compartimentului juridic și resurse umane din cadrul Centrului de Proiecte al Municipiului Timișoara;
b) referatul de aprobare al proiectului de hotărâre al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz, în calitatea sa de inițiator, înregistrat sub nr. MTM2023-028207/12.12.2023 calitate acordată de prevederile art. 136 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, îndeplinind condiția prevăzută la art. 136 alin. (3) lit. a) din același act normativ;
c) avizul Direcției de Management Intern din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara - Anexă la Raportul de specialitate IES-GEN nr. 979 / 11.12.2023, d) avizul Direcției Economice din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara - Anexă la Raportul de specialitate IES-GEN nr. 979 / 11.12.2023, e) avizul Serviciului Juridic din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara - din data de ............................. Anexă la Raportul de specialitate IES-GEN nr. 979 / 11.12.2023,Luând în considerare prevederile:
b) Legii 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung,
c) Legii nr. 53/2003 privind Codul Muncii, cu modificările și completările ulterioare,
d) Art. 11 si art. 13 alin. (1) din Legea - Cadru nr. 153/2017 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice,
e) Art. 129 alin. (2) lit. a) si alin. (3) lit. c ), respectiv cele ale art. 139 din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
f) Art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Articole
Art.1. Se aprobă Regulamentul de Organizare și Funcționare ale Centrului de Proiecte al Municipiului Timișoara, Organigrama, Statul de funcții și Coeficienții de ierarhizare, conform anexelor 1, 2, 3 și 4 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.Art.2 Încadrarea personalului în noile funcții contractuale se realizează prin decizii ale Directorului Centrului de Proiecte al Municipiului Timișoara, cu respectarea termenelor și a procedurilor legale.
Art.3. Pentru respectarea drepturilor la carieră ale personalului contractual ale căror posturi sunt afectate de aprobarea noii organizări a Centrului de Proiecte al Municipiului Timișoara, se prevede un termen de minimum 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri în vederea aplicării procedurilor legale prevăzute în Legea 53/2003 privind Codul Muncii.
Art.4. Transformarea unei funcții vacante într-o funcție cu o altă denumire sau într-o funcție de nivel inferior ori superior, cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobat prin prezenta hotărâre, se face prin decizii ale Directorului Centrului de Proiecte al Municipiului Timișoara.
Art.5. La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, se abrogă orice alte prevederi contrare din actele administrative adoptate anterior de Consiliul Local al Municipiului Timișoara.
Art.6. Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Juridic și resurse umane din cadrul Centrului de Proiecte al Municipiului Timișoara.
Art.7. Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timișoara și se comunică:
- Primarului Municipiului Timișoara;
- Centrului de Proiecte al Municipiului Timișoara.
- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
- Mass – media locală.