Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, nr.TMI 040374/12.12.2024, al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr.7577/27.11.2024 al Filarmonicii „Banatulˮ Timişoara;Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 05.12.2024- Anexă la Raportul de specialitate nr. 7577/27.11.2024 a Filarmonicii „Banatulˮ Timişoara;Având în vedere Avizul Direcției de Management Intern nr. TMI2024-038539/03.12.2024 privind susținerea proiectului de hotărâre privind modificarea și aprobarea Statului de funcţii pentru Filarmonica „Banatulˮ Timişoara;Având în vedere Hotãrârea Consiliului Local nr. 208/15.06.2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local a Municipiului Timișoara;Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte și avizul Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;Având în vedere prevederile art.554 alin.(2)-(5), art.557, art.562 din OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu completările și modificările ulterioare, art.31 Legea-cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice și Hotărârea Guvernului nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice ;În conformitate cu prevederile art. 129, alin. (2), lit. a), alin. (3), lit. c), alin. (7), lit. d) și art. 391, alin. (1) și (2) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;În temeiul art. 139 alin.(1) și (3) și art.196 alin.(1), lit.a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;Articole
Art.1. Se modifică și se aprobă Statul de funcții a Filarmonicii „Banatulˮ Timişoara, conform anexei nr.1, parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Filarmonica „Banatulˮ Timişoara.Art.3. Prezenta hotărâre se comunică:- Instituției Prefectului – Județul Timiș;- Primarului Municipiului Timișoara;- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului;- Filarmonicii „ Banatulˮ Timişoara;- Mass-media locală.