Proiect HCL din 2025-04-15

privind mandatarea reprezentanților Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Acționarilor la Societatea Drumuri Municipale Timișoara S.A. pentru numirea unui membru în Consiliul de Administrație al societății

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. TMI2025-016013/15.04.2025, al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz;

Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025- 016031/15.04.2025 al Direcției Economice - Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Management Societăți, Instituții și Servicii Publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;

Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 15.04.2025- Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025- 016031/15.04.2025;

Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe și Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

Având în vedere Raportul Final al Comisiei de selecţie, înregistrat cu nr. TMI2025-015372/10.04.2025;

Având în vedere prevederile art. 29 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice;

Având în vedere prevederile art. 12, art. 44 alin. (7) și alin. (9) lit. b) din Anexa 1 la Hotărârea de Guvern nr. 722/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice;

Având în vedere art. 5 din Hotărârea de Guvern  nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a OUG nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice; 

În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a) și alin (3) lit. d) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și art.196 alin.1 lit.a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Articole

Art. 1: Se aprobă Raportul final în vederea ocupării postului vacant din cadrul Consiliului de Administrație la Drumuri Municipale Timisoara S.A., înregistrat cu nr. TMI2025-015372/10.04.2025, conform Anexei nr. 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: (1) Se mandatează reprezentanţii Consiliului Local al Municipiului Timişoara în Adunarea Generală a Acţionarilor la societatea Drumuri Municipale Timişoara S.A., pentru numirea unui membru în Consiliul de Administraţie.

(2) Mandatul administratorului numit ca urmare a încetării, sub orice formă, a mandatului administratorului inițial coincide cu durata rămasă din mandatul acestuia.

Art. 3: Adunarea Generală a Acționarilor la Drumuri Municipale Timișoara S.A. va avea loc la la sediul societății din str. Eternității nr. 45, Timișoara, Județul Timiș, în data de .................,  ora ......

Art. 4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcția Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi Drumuri Municipale Timişoara S.A. și reprezentanţii Consiliului Local al Municipiului Timişoara în Adunarea Generală a Acţionarilor la Societatea Drumuri Municipale Timişoara S.A.

Art. 5: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:

- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiș;
- Primarului Municipiului Timișoara;
- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor - din cadrul aparatului de specialitate al Primarului;
- Domnului Farkas Imre;
- Domnului Moșiu Simion;
- Mass-media locale.

Este utilă această pagină?