Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a Proiectului de hotărâre nr. TMI2025-013165/31.03.2025, al Primarului Municipiului Timişoara, Domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025-013203/31.03.2025, al Direcției Economice - Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Management Societăți, Instituții și Servicii Publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 31.03.2025- Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025-013203/31.03.2025;
Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor,
Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte, din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 103/11.03.2025 -privind declanșarea procedurii de selecție pentru ocuparea celor 3 posturi de administratori la Societatea Salubrizare Timișoara S.R.L.;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021 - Privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara
Având în vedere Proiectul planului de selecție - componenta inițială pentru selecția a 3 (trei) administratori la Societatea “SALUBRIZARE TIMIȘOARA S.R.L.” nr. TMI2025-012245/25.03.2025, publicat în data de 25.03.2025;
Având în vedere prevederile art. 3 alin. (1) lit. a) și lit. c) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere prevederile, art. 5 alin. (6), art. 28 din Anexa nr. 1 și art. 4 alin. (4) din Anexa 1b din Hotărârea de Guvern nr. 639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice;
În conformitate cu prevederile art.129 alin. (2) lit. a) și alin. (3) lit. d) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019- privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (1) și art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019- privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art.1: (1) Se aprobă Planul de selecţie - componenta inițială pentru ocuparea posturilor vacante de administratori la Societatea "SALUBRIZARE TIMIȘOARA S.R.L.", conform Anexei , care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
(2) Termenele și etapele planificate potrivit calendarului procedurii de selecție sunt estimative. Elementele din componenta inițială se modifică și se actualizează prin componenta integrală a planului de selecție, după constituirea comisiei de selecție și nominalizare.
Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri, se încredinţează Direcția Economică - Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Management Societăți, Instituții și Servicii Publice, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara.
Art. 3: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituției Prefectului - Județul Timiș;
- Primarului Municipiului Timișoara;
- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
- Mass - media locale.