Proiect HCL din 2025-03-25

PROIECT DE HOTĂRÂRE privind atribuirea contractului având ca obiect servicii de reparații, întreținere, transport, montare/demontare a materialelor logistice necesare desfășurării alegerilor care se desfășoară în anul 2025, către S.C. DRUMURI MUNICIPALE TIMIȘOARA S.A., în temeiul art. 31 din Legea nr. 98/2016

Motivație

            Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre  nr.TMI2025-010923/18.03.2025 al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz;

            Având în vedere Raportul de specialitate nr.  TMI2025-010956/18.03.2025 al Serviciului Activități Administrative din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;

            Având în vedere Avizul Serviciului Juridic  din data de 19.03.2025 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025-010956/18.03.2025;      

          Având în vedere Adresa  Directiei Economice nr. TMI2025-010956/19.03.2025 -Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025-010956/18.03.2025;  

         Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

            Având în vedere Procesele verbale de avizare ale  Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale și al Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, ecologie, sport și culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;

Având în vedere Adresa nr. 2032/13.03.2025, înregistrată la Primăria Municipiului Timișoara cu nr. de înregistrare MTM2025- 012730/13.03.2025 de către Societatea DRUMURI MUNICIPALE S.A.;

În conformitate cu prevederile art. 31 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice;

            În conformitate cu prevederile art.129 alin.(2) lit.b),  alin. (4) lit. e) din Ordonanța de Urgență a  Guvernului nr.57/2019 - privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

            În temeiul art. 139 alin.(1)  și alin.(3)  si art.196 alin.(1) lit.a) din Ordonanța de Urgență a  Guvernului nr.57/2019 - privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Articole

Art.1: Se aprobă atribuirea contractului având ca obiect servicii de reparații, întreținere, transport, montare/ demontare a materialelor logistice necesare desfășurării alegerilor care se desfășoară în anul 2025, către  Societatea DRUMURI MUNICIPALE S.A,  în temeiul art. 31 din Legea nr. 98/2016 privind Achizițiile Publice;

Art.2:  Se aprobă Nota justificativă privind încadrarea în prevederile art. 31 din Legea nr. 98/2016 a procedurii de atribuire a contractului având ca obiect servicii de reparații, întreținere, transport, montare/demontare a materialelor logistice necesare desfășurării alegerilor care se desfășoară în anul 2025, către S.C. DRUMURI MUNICIPALE TIMIȘOARA S.A conform Anexei 1.

Art.3:  Se aprobă valoarea de 511.135,37 lei inclusiv TVA, reprezentând cheltuieli aferente serviciilor de reparații, întreținere, transport, montare/demontare a materialelor logistice necesare desfășurării alegerilor care se desfășoară în anul 2025, conform centralizatorului pe categorii de cheltuieli întocmit de S.C. DRUMURI MUNICIPALE TIMIȘOARA S.A.,  anexă la prezenta hotărâre.

Art.4:  Se aprobă Caietul de sarcini privind atribuirea contractului având ca obiect servicii de reparații, întreținere, transport, montare/ demontare a materialelor logistice necesare desfășurării alegerilor care se desfășoară în anul 2025, în temeiul art. 31 din Legea nr. 98/2016, conform Anexei 2 parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.5:  Se aprobă Contractul având ca obiect servicii de reparații, întreținere, transport, montare/ demontare a materialelor logistice necesare desfășurării alegerilor care se desfășoară în anul 2025, către  Societatea DRUMURI MUNICIPALE S.A,  în temeiul art. 31 din Legea nr. 98/2016, conform Anexei 3 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.6: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Activități Administrative din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara și Societatea DRUMURI MUNICIPALE S.A.

Art.7: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:

-Instituţiei Prefectului Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;

-Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul  aparatului de specialitate al Primarului;

- Mass-media locale.

 

Este utilă această pagină?